مدافع حرم حضرت زینب (س):

شهدا سند افتخار و چراغ راه و هدایت ما هستند

حجت‌الاسلام «انبیایی» گفت: شهدا سند افتخار و چراغ راه و هدایت ما هستند و ما باید مسیر شهدا را ادامه دهیم و امروز باید بررسی کنیم که شهدا چه کار کردند که خداوند مقام شهادت به آنها داده، تا ما نیز همانند شهیدان عمل نماییم.
کد خبر: ۵۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶ - 05May 2022

شهدا سند افتخار و چراغ راه و هدایت ما هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «شکیبا سلیمی» بزرگمرد انقلاب امروز با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور در شهر سریش‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محسن انبیایی» از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمی اظهار داشت: شهید زنده است که با شهادت به دست می‌آید و شهدا در میان ما حضور دارد همانطورکه امروز شهید سلیمی در این جمع حاضر است.

وی افزود: کلام خدا حجت است و همچنان که در آیات و روایات طرح شده، شهدا زنده‌اند و در نزد خداوند روزی می‌گیرند و امروز وظیفه ما دفاع از آرمان‌های شهدا و پندگیری از آن‌ها است.

حجت‌الاسلام انبیائی ادامه داد: شهدا بر این عالم اثرگذارند و از طریق گوش دل، جان و نفس مطمئنه با ما در ارتباط هستند و همواره ما را به راه راست وهدایت کرده و از دلبستگی‌های زودگذر دنیوی دور می‌کنند.

وی لحظه شهادت را بسیار زیبا توصیف کرد و گفت: شهدا سند افتخار و چراغ راه و هدایت ما هستند و ما باید مسیر شهدا را ادامه دهیم و امروز باید بررسی کنیم که شهدا چه کار کردند که خداوند مقام شهادت به آنها داده، تا ما نیز همانند شهیدان عمل نماییم و با اراده و ایمان با دشمن بجنگیم و همچون شهدا از کشور دفاع کنیم.

ظهر روز سه‌شنبه (۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹) در پی درگیری رزمندگان سپاه با یک تیم تروریستی ضدانقلاب در دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی فرمانده شجاع و دلیر پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان، به‌همراه ۲ رزمنده غیور اسلام «جعفر نظام‌پور و محمد شکری» پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار