در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا:

شهرک‌ صنعتی در دست احداث سریش‌آباد بنام شهید «شکیبا سلیمی» مزین شد

شهرک‌ صنعتی در دست احداث سریش‌آباد به پاس حرمت خون و مجاهدت‌های خالصانه شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها، به‌نام شهید «شکیبا سلیمی» مزین شد.
کد خبر: ۵۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 10May 2022

شهرک‌ صنعتی در دست احداث سریش‌آباد بنام شهید «شکیبا سلیمی» مزین شد ///سلام// لطفا عکس مرتبط بزنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت دومین سالگرد شهادت پاسدار شهید «شکیبا سلیمی» و به پاس مجاهدت‌های خالصانه این سرباز ولایت و ایثارگری رزمندگان اسلام و شهدا، ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور مسئولین استان کردستان و جمعی از ایثارگران و روحانیون، شهرک صنعتی ۴۰ هکتاری و در دست احداث سریش‌آباد، از سوی مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی کردستان به نام «ناحیه صنعتی شهید سلیمی سریش‌آباد» نامگذاری و مزین به نام این شهید والامقام شد.

«احمد خسروی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، این اتفاق را هدیه‌ای ناقابل در حق شهیدان و وظیفه‌‌ای انقلابی دانست و اظهار داشت: امیدوارم به برکت خون و نام مبارک شهدا و در راستای تحقق شعار سال، موفق به جلب حمایت ویژه‌ از طرف مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای تثبیت، مکان‌یابی و همچنین اجرای عملیات شهرک‌سازی در این شهرک مصوب باشیم.

وی افزود: هدف از نامگذاری این شهرک صنعتی به ‌نام شهید سلیمی را زنده نگه‌داشتن نام این شهید والامقام در این خطه شهیدپرور است و ضرورت دارد با این نامگذاری مردم یاد و خاطره او را همیشه در ذهن داشته باشند.

سرهنگ پاسدار «شکیبا سلیمی» در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ به همراه ۲ نفر از همرزمان خود «جعفر نظام‌پور» و «محمد شکری» پس از درگیری با عناصر ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها