فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم با حضور باشکوه در انتخابات ضربه مهلکی به دشمن خواهند زد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: قطعا مردم همچون گذشته با تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری در ۲۸ خردادماه در انتخابات شرکت خواهند کرد و با انتخابات سالم و انتخاب فردی اصلح ضربه مهلکی به دشمن خواهند زد.
کد خبر: ۴۵۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 20May 2021

مردم با حضور باشکوه در انتخابات ضربه مهلکی به دشمن خواهند زدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سال گذشته در چنین ایامی در ماه مبارک رمضان، در پی درگیری رزمندگان سپاه پاسداران با یک تیم تروریستی ضدانقلاب در دیواندره، سرباز ولایت شکیبا سلیمی فرمانده شجاع و دلیر پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان، به‌ همراه جعفر نظام‌پور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضدانقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

اولین سالگرد شهادت این بزرگمرد انقلاب با حضور فرماندههان سپاه و مردم شهیدپرور در شهر سریش آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم گفت: شهید شکیبا سلیمی با رفتنش همیشه جاودانه شد و یادش همیشه در یاد مردم شهیدپرور کردستان خواهد ماند.

سردار سیدصادق حسینی در ادامه اظهار داشت: تمام مردم مسلمان و شهیدپرور کردستان، شهید شکیبا سلیمی را بعنوان نخبه نظامی، مردمی، ولایتمدار، مومن و انقلابی، ساده‌زیست، حساس به بیت‌المال و... می‌شناختند.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، شهید سلیمی در کنار فرماندهی سپاه خود را خادم همرزمانش می‌دانست و کنار آنها خدمت صادقانه انجام داد.

سردار حسینی افزود: ارزش‌های شهدا همواره مورد تقدیر است و دشمنان بدانند که فتح از آن مسلمین است، شهادت مرگی است آگاهانه که بر اساس فرهنگ ایثار و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های شهادت است که در راه آزادی، عزت و انسانیت کشور به دست آمده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهادت بینایی را معنا می‌کند و مشعلی است که خداوند در جان محبانش در راه حق برافروخته می‌کند و زیباتربن حسی است که خداوند به بندگان عطا می‌کند.

سردار حسینی با بیان اینکه انبیا، علما و شهدا نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردار هستند، افزود: دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران بر کسی پوشیده نیست و برای مبارزه با آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد و بعنوان سربازان انقلاب پیرو آرمان‌های شهدا در این راه جهاد خواهیم کرد، قدرت امروز کشور جزو ثابت قدم بودن ملت ایران است.

وی در ادامه تصریح کرد: آمریکا برای شکست دشمنانش در چنگال مقاومت اسیر است و توان مقابله با اسلام را در هیچ جای دنیا ندارد و ایران همواره محور مقاومت مسلمانان است.

به گفته سردار حسینی، فلسطین توانست مقاومت را زنده کند و خون حاج قاسم و شهید سلیمی‌ها می‌جوشد و دشمنان اسلام خسته و مایوس از تلاش و حمایت مسلمانان در سرنگونی خود هستند نمونه آن ۱۱ روز مقاومت مردم فلسطین بود که در مقابل صهیونیست‌ها پایدار بودند.

وی هنر انقلاب اسلامی را قدرت و ایمان سربازان آن دانست که نشان از مقاومت است و افزود: قطعا مردم همچون گذشته با تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری در ۲۸ خردادماه در انتخابات شرکت خواهند کرد و با انتخابات سالم و انتخاب فردی اصلح ضربه مهلکی به دشمن خواهند زد.

وی با گریزی به برخی ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور گفت: ضرورت دارد رئیس جمهور آینده کشور باید حامی فقرا، توجه به ظرفیت داخلی، استفاده از ظرفیت نخبگان، پیرو خط امام و رهبری، انقلابی، ساده زیست، پیگیر مشکلات همه‌جانبه کشور، تفکر جهادی و بسیجی، برنامه ریز، توان تغییر و تحول مناسب با موازین نظام در کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها