حضور حداکثری، اقتدار ملی/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«۲۸ خرداد»؛ روز قدس دیگری در راه است

روز ۲۸ خرداد امسال روز پیروزی آگاهی و شعور ملی بر احساساتی شدن زودگذر است و مردم آگاه ایران اسلامی با تعقل، تعمق و اندیشه می‌توانند نقشه‌های شوم اسراییل غاصب را نقش بر آب کنند و نتیجه‌ی خلع ید رژیم صهیونیستی طی سال‌های متمادی فرهنگساز و ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ - 21May 2021

۲۸ خرداد؛ روز قدس دیگری در راه استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در ایامی به سر می‌بریم که خواهران و برادران فلسطینی ما در اراضی اشغالی مجددا تحت فشار ارتش غاصب صهیونیسم هستند. البته شیطنت‌های صهیونیسم بین‌الملل بی پاسخ نمانده و فلسطینیان مبارز نیز از خجالت ارتشیان شیطان پرست و ابلیس صفت در آمده اند و صدای مظلومیت مردم فلسطین را همه آفاق شنیده‌اند.

در بسیاری از بازی‌ها و مسابقات ورزشی که در اقصی نقاط جهان برگزار شد، پرچم فلسطین به نشانه‌ی همبستگی با این مردم زجر کشیده به احتزاز درآمد. در بسیاری از کشور‌ها از جمله کشور ایران تجمعاتی جهت حمایت از حقوق حقه‌ی فلسطینیان برگزار شد. پشتیبانی و شنیدن صدای رسای مردم دردمند فلسطین لزوما محدود به جهان اسلام نمی‌شود.

تمام عالم نسبت به جنایات رژیم کودک کش اسراییل اعتراض دارند. در بسیاری از رویداد‌های فرهنگی در گوشه و کنار جهان هستی پرچم دولت فلسطین به احتزاز در آمده است. این نشانه‌ی حقانیت این مردم ستمدیده است. البته جای تمامی نهاد‌های حامی حقوق بشر خالی است. البته جای تمامی رسانه‌های هزار رنگی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند عملا خالی است. بسیاری از کشور‌های جهان اسلام یا در سکوت به سر می‌برند یا عملا واکنشی جز ابراز تاسف ندارند.

در این میان نقش کلیمیان جهان به ویژه کلیمیان ساکن کشور‌های اسلامی از جمله ایران عزیز ما بسیار حائز اهمیت است. کلیمیان با انتشار بیانیه‌ها در محکومیت رژیم اسراییل و نیز انتشار ویدیو‌های کوتاه و تاثیرگذار آن هم با بیانی خودمانی و به دور از تکلف‌های موجود در فضای رسانه‌های رسمی کشور می‌توانند در همصدایی با سایر اقشار در حمایت از ملت ستمدیده‌ی فلسطین کوشا و پویا باشند. پویشی ساده و بدون کمترین هزینه که می تواند در این برهه از زمان اثر خود را بگذارد، اگر چه در ایران طبق فرموده امام خمینی (ره) روزی به نام روز جهانی قدس شریف نامگذاری شده، ولی نباید فراموش کرد که روز قدس محدود به یک روز در تقویم کشور نیست. هر روز ما روز قدس است.

این روزها بسیاری از چهره‌های سیاسی کشور جهت اعلام نامزدی برای سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری نام نویسی کرده‌اند. وظیفه‌ی شورای نگهبان است که در تایید صلاحیت نامزد‌ها تعمق، تفحص و وسواس بیشتری خرج دهد تا مبادا اتفاقات تلخ سال‌های 1376 یا 1388 دوباره برای کشور ما رقم بخورد و گرگ‌ها در لباس میش وارد صحنه‌های سیاسی کشور نشوند و با شعار‌های عوام فریبانه و بی‌اساس هیاهو و غوغا سالاری را به بطن جامعه تزریق نکنند و بی جهت احساسات نسل جوان را جریحه دار نکنند و در یک کلام از آب گل آلود ماهی نگیرند.

قدر مسلم کسانی که چنین نقشه‌هایی در سر دارند، مامورین بی جیره و مواجب رژیم کودک کش اسراییل هستند. تنها راه مبارزه با نفوذ دشمن در دستگاه‌های اجرایی آگاهی و هوشیاری عمومی است. از یک جهت شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزد‌ها باید هوشیار باشد و از سوی دیگر مردم در انتخاب خود نباید فریب شعار‌های بی پایه و زودگذر را بخورند. در هر کشوری این مردم هستند که نقش اصلی را بازی می‌کنند. مردم هرگز نباید فریب برخی رفتار‌های عامه پسند را بخورند و وقت و سرمایه‌های ملی را صرف اهدافی بکنند که به صلاح مملکت نیست.

نباید فراموش کرد 28 خرداد امسال روز قدس دیگری در راه است. روز پیروزی آگاهی و شعور ملی بر احساساتی شدن زودگذر. روز پیروزی تعقل، تعمق و اندیشه بر احساساتی که توسط عمال صهیونیسم بین الملل جریحه دار می‌شوند. رادیو‌های رژیم کودک کش صهیونیسم با مجریان وطن فروشی که اکثرا با نام‌های جعلی برنامه سازی می‌کنند، باز هم در آن روز رجزخوانی خواهند کرد.

ملت ایران با انتخاب اصلح و عنایت دقیق به کارنامه‌ی شخصی و کاری نامزد‌ها می‌توانند نقشه‌های شوم اسراییل غاصب را نقش بر آب کنند. نتیجه‌ی خلع ید رژیم صهیونیستی و خنثی سازی نفوذ دشمنان انسانیت، نه فقط در 100 روز بلکه طی سال‌های متمادی فرهنگساز و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار