حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امام رضا (ع):

انتخابات آگاهانه وجه تمایز جمهوری اسلامی با نظام‌های سیاسی دیگر است

سردار «نظری» گفت: انتخابات یک خیر است که نفع آن به مردم، نظام، کشور و جامعه اسلامی خواهد رسید و بصیرت در این آوردگاه عبادی و سیاسی باعث حضور هوشمندانه و آگاهانه می‌شود و در نهایت نتیجه‌ای که به نفع مردم و کشور باشد رقم می‌خورد.
کد خبر: ۴۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ - 20May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست هم‌اندیشی با نخبگان رسانه‌ای استان خراسان رضوی که در محل تالار همایش‌های صداوسیما استان برگزار شده بود، پاک کردن غبار ناامیدی از جامعه را وظیفه سپاه پاسداران دانست و اظهار داشت: امید و امیدواری مردم در این شرایط بسیار حائز اهمیت است تا آن‌ها انگیزه پیدا کنند که در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. امیدواری در تمام موضوعات وجود دارد ولی ما وظیفه داریم غبارهای ناامیدی را پاک کنیم تا مردم آن چه را که وجود دارد، ببینند.

وی افزود: قدرت معنوی، مؤلفه اصلی قدرت در نظام اسلامی است و امیدواری مبتنی بر واقعیت‌ها که در بخش‌های مختلف وجود دارد و توسط دستگاه‌های رسانه‌ای بیگانه تلاش می‌شود تا در دید مردم قرار نگیرد، باید به معنای واقعی و درست کلمه در این فرصت برای مردم بازگویی کنیم. ناامیدی باید در نظامی که خدا محور است حذف شود؛ برای امیدواری چیزی کم نداریم و به شدت دارای ظرفیت‌های واقعی امید در زندگی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: تفاوت انتخابات در نظام مقدس اسلامی با دیگر نظام‌ها این است که مردم در جریان مبارزات سیاسی با رژیم طاغوت، انتخابات آگاهانه را مطالبه کردند و نظام اسلامی این قدرت انتخاب را برای ملت ما ایجاد کرد. انتخابات یک خیر است که نفع آن به مردم، نظام، کشور و جامعه اسلامی خواهد رسید و بصیرت  در این آوردگاه عبادی و سیاسی باعث حضور هوشمندانه و آگاهانه می‌شود و در نهایت نتیجه‌ای که به نفع مردم و کشور باشد رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم و در این مسیر نباید خود تحت این عملیات روانی ناامید شویم. تجزیه مسئله برای حل این مسئله بسیار حائز اهمیت است و رسانه‌ها باید در آگاهی بخشی مردم پیشگام باشند. یک محیط عملیاتی پیش روی ما قرار دارد که مشارکت حداکثری مردم هدف اصلی ما است و در این راه باید از ابزارهای مختلف بهره برد.

نظری تصریح کرد: زمانی که ظرفیت و نیاز وجود دارد و این ظرفیت تبدیل به رفع نیاز نمی‌شود مدیران متهم اصلی عدم استفاده از این ظرفیت‌ها هستند. اگر به اعلام برنامه‌ها و مناسبات اداری محدود شویم، نمی‌توانیم کار را به پیش ببریم و باید از اتاق خارج شد، میزها را کنار گذاشت و از ضوابط دست‌وپاگیر عبور کرد.

وی تأکید کرد: انتخابات پیش رو نه فقط برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌های منطقه حیاتی است. شرایط منطقه به گونه‌ای پیش می‌رود که حلقه محاصره رژیم صهیونیستی و گروه‌های وابسته به نظام سلطه را روز به روز تنگ‌تر می‌کند. فتح سنگر به سنگر در منطقه ما آغاز شده و اسرائیل زودتر از موعد، شرایط ازبین‌رفتن خود را فراهم خواهد کرد لذا تشکیل دولت انقلابی می‌تواند گام مؤثری در جهت تعالی و پیشرفت نظام اسلامی باشد و راه دستیابی به اهداف منطقه‌ای و جهانی انقلاب را هموارتر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار