فرمانده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

فعالیت بیش از ۹۰ تیم در واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد

سردار «نظری» گفت: حداقل هشت مرکز با بیش از ۹۰ تیم در طرح واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد فعال هستند و به‌دنبال تأمين واکسن با شرایط ساده‌تر برای دریافت بیشتر افراد هستیم.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ - 02September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نشست قرارگاه مشترک سپاه امام رضا (ع) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مبارزه با کرونا که امروز در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ما اصرار بر این داریم با محوریت دستگاه‌ها و مسئولین مربوطه در راستای واکاوی و حل مسائل و مشکلات گام برداشته و هیچگونه تصمیمی برای ارائه راه‌ حل جدید بدون ایجاد هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها نخواهیم داشت.

وی افزود: تا زمان ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا تمام ظرفیت بسیج و سپاه در راستای خدمت‌رسانی به جامعه و تکمیل روند درمانی بیماران کرونایی خراسان رضوی به‌ کار گرفته می‌شود.

سردار نظری ادامه داد: حداقل هشت مرکز با بیش از ۹۰ تیم در طرح واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد فعال هستند و به‌دنبال تأمين واکسن با شرایط ساده‌تر برای دریافت بیشتر افراد هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مداوم بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت تخصیص واکسن مورد نیاز خراسان رضوی از سوی وزارت بهداشت تاکنون بی‌نتیجه مانده است، لذا امروز میزان واکسن تخصیص داده شده به کلان شهر مشهد پاسخگوی واکسیناسیون جامعه هدف تعیین شده در مناطق پر جمعیت شهری و حاشیه نشینان نیست.

وی افزود: طبق آمار و ارقام اعلام شده تمام نمودار‌های افراد مبتلا و فوت‌شدگان به حالت افقی و ثابت درآمده و انتظار می‌رود در صورت افزایش تعداد دز واکسن تخصیص داده شده به خراسان رضوی، ظرف مدت دو ماه تمام افراد واجد شرایط واکسینه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها