حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امام رضا (ع):

مردم ایران اسلامی با امید و بصیرت به عرصه انتخابات وارد شوند

سردار «نظری» با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم ناراضی و دلخورند، اما ممکن است در اثر عملیات روانی و رسانه‌ای، دشمن این دلخوری را برای خود فرصت کند تا به هدف خود برسد؛ بنابراین مردم همیشه درصحنه ما ناامید نباشند و با امید و انتخاب آگاهانه وارد میدان شوند.
کد خبر: ۴۶۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ - 10June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از  مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم رونمایی از خودرو ولف که به‌همت مخترعان مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید محمود تقی‌پور مشهد تولید شده است با اشاره به انتخابات پیش‌رو و نگرش غربی‌ها به دموکراسی اظهار داشت: یکی از ادعا‌های دروغین غربی‌ها ادعای داشتن دموکراسی است، ولی واقعیت اینجاست که دو مشکل اساسی در ارتباط با این ادعای مکاتب غربی وجود دارد.

وی افزود: نخستین ایراد اینجاست که ادعای دموکراسی این‌گونه مجامع همیشه تحت تأثیر عملیات روانی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: مشکل دوم پشت صحنه این ادعاست، بدان معنا که همواره هسته و جمع خاصی بر این ظاهر فریبنده سلطه دارند؛ به‌عبارت دیگر در عمق خود و در پوشش این ادعا همیشه هستند کسانی که مسیر را به نفع خود مدیریت می‌کنند.

سردار نظری بیان کرد: همین مدعیان به ظاهر دموکراسی در باطن از حکومت‌هایی حمایت می‌کنند که به هیچ وجه همین ظاهر به اصطلاح دموکراسی را هم ندارند.

فرمانده ارشد سپاه پاسداران در خراسان رضوی با اشاره به اینکه به برکت ۴۲ سال مردم‌سالاری دینی به قوت نظام اسلامی نقش مردم را به معنای حقیقی کلمه می‌بینیم، افزود: در ذات نظام مقدس اسلامی مردم ایفای نقش می‌کنند و وجود دارند؛ بنابراین دو جنبه مردمی بودن و اسلامیت در ذات نظام ما مشهود است.

سردار نظری تأکید کرد: در عین حال در برنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی، چه در قانون اساسی چه در قوانین جاری نیز دموکراسی حقیقی مستتر است، زیرا هم جوهره نظام مردمی است و هم برنامه نظام و هم کارنامه نظام در عمر خود مردمی‌بودن را نشان داده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، زیرا ردپای سوء استفاده دشمنان از مردم و این نظام را در تحقق نیافتن مشارکت حداکثری برای این رویداد بزرگ مردمی می‌بینیم؛ بنابراین این رویداد صرف انتخاب یک فرد نیست، بلکه ورای انتخاب یک‌فرد است.

وی یادآور شد: مردم ناراضی و دلخورند، اما ممکن است در اثر عملیات روانی و رسانه‌ای، دشمن این دلخوری را برای خود فرصت کند تا به هدف خود برسد؛ بنابراین مردم همیشه درصحنه ما ناامید نباشند و با امید و انتخاب آگاهانه وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار