فرمانده سپاه امام رضا (ع):

انتخاب اصلح باعث کاهش چالش‌های نظام اسلامی خواهد شد

سردار «نظری» گفت: آنچه چالش‌های نظام اسلامی را کاهش می‌دهد، انتخاب درست و انسجام فکری است؛ همه باید در مسیر هدف‌گذاری امامت جامعه حرکت کنیم تا انسجام و وحدت حفظ شود.
کد خبر: ۴۶۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 16June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در گردهمایی بسیجیان خراسان رضوی که در مجتمع امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: هدف نهایی ما برای استحکام نظام اسلامی، حفظ هویت و عزت ملت ایران، استقلال کشور، آزادی به معنای واقعی کلمه و مقاومت در برابر دنیای استکبار است.

وی افزود: اگر بحث از مشارکت حداکثری در انتخابات مطرح است، برای تحقق این اهداف است؛ ما نمی‌توانیم بدون توجه به مبانی اهداف را دنبال کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به بیان صریح قرآن درباره وحدت تصریح کرد: وحدت، سنت الهی است و همه باید به سمت آن حرکت کنیم؛ وظیفه داریم از وحدت و انسجام ملی حمایت کنیم.

سردار نظری بیان کرد: برای رسیدن به هدف، انسجام مهم است؛ پراکندگی ما را از هدف دور می‌کند؛ هدف متعالی جهت‌گیری صحیح به سمت هدف و انسجام و وحدت بوده و عقل جمعی هم در وحدت است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مهم‌ترین مسئله در انتخابات است، ادامه داد: وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سایر نظام‌ها این است که نظام اسلامی نقش مردم را آگاهانه می‌خواهد.

وی در پایان گفت: آنچه چالش‌های نظام اسلامی را کاهش می‌دهد، انتخاب درست و انسجام فکری است؛ همه باید در مسیر هدف‌گذاری امامت جامعه حرکت کنیم تا انسجام و وحدت حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار