حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی:

مشارکت حداکثری همراه با انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل در انتخابات است

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: تک‌تک آراء مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور تاثیر دارد و باید ضمن مشارکت حداکثری، انتخابی آگاهانه و از روی بصیرت دینی و سیاسی داشت، چرا که این دو موضوع مهم‌ترین اصل در انتخابات هستند.
کد خبر: ۴۵۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ - 20May 2021

مشارکت حداکثری همراه با انتخاب آگاهانه مهم‌ترین اصل در انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی»، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، امروز (پنجشنبه) در نشست نقش احزاب در انسجام ملی و مشارکت عمومی استان اظهار داشت: همه افرادی که چارچوب‌های تعریف شده در نظام اسلامی را قبول داشته باشند انقلابی بوده و زیر چتر انقلاب قرار دارند.

وی گفت: وجود سلایق مختلف سیاسی در انتخابات همواره مورد احترام و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و باید زمینه فعالیت افراد با سلایق سیاسی مختلف فراهم شود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر این که در همه فعالیت‌های حزبی باید ولایت الهی و خلوص نیت به عنوان محوری‌ترین موضوع مطرح باشد، افزود: در این صورت یک حزب اگر در انتخابات چه پیروز شود چه نشود، در هر دو صورت پیروز میدان هست چرا که کار را برای رضایت الهی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام قریشی مهمترین مسئله در برهه خاص سیاسی امروز را مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: تک تک آرای مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور تاثیر دارد و باید ضمن مشارکت حداکثری انتخابی آگاهانه و از روی بصیرت دینی و سیاسی داشت چرا که این دو موضوع مهم‌ترین اصل در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار