امام جمعه سنندج:

قرآن راهکاری برای زندگی سعادتمندانه بشر است

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه قرآن راهکاری برای زندگی سعادتمندانه بشر است، گفت: قرآن بیان‌کننده یگانگی و یکتایی خداوند و هدایت‌کننده انسان در دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۵۱۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ - 14March 2022

قرآن راهکاری برای زندگی سعادتمندانه بشر استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج امروز در مراسم اختتامیه اولین دوره مهرواره قرآنی «طه» که با حضور روحانیون، طلاب و قاریان برجسته کشوری در اردوگاه امام علی(ع) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: قرآن بیان‌کننده یگانگی و یکتایی خداوند و هدایت‌کننده انسان در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه قرآن آمیخته با زندگی بشریت است، گفت: قرآن بیان‌کننده همه چیز و شفا دهنده دردهاست و می‌توان اضطراب، افسردگی، نگرانی، ناهنجاری‌های اجتماعی، کینه، حسادت و غیبت را با این کتاب آسمانی درمان کرد.

امام جمعه سنندج قرآن را راهکاری برای زندگی سعادتمندانه دانست و تصریح کرد: هیچ کس نمی‌تواند با قیامت مبارزه کند، چراکه از سوی خداوند نازل شده و بر همه قدرت‌ها، برتر است و خوشبختانه در سایه برکات نظام، هزاران طلاب، روحانی و ماموستا در این عرصه پرورش یافته و در قرآن را در سطح استان ترویج می‌کنند.

وی افزود: قرآن تمام‌شدنی نیست و هویت آن در کشور و بر همه نظام‌های آموزشی،‌ پرورشی، فرهنگی و تمامی بخش‌ها سایه افکنده است.

ماموستا رستمی رسیدگی به معیشت جامعه قرآنی را از ضروریات دانست و تأکید کرد: از مسئولان کشوری و استانی انتظار می‌رود که به وضعیت زندگی و حقوق قاریان و مبلغان قرآن به‌عنوان چراغ و افتخار این سرزمین رسیدگی شود تا این افراد بتوانند با فراغ خاطر بتوانند به فعالیت‌های تخصصی خود بپردازند.

وی به نشست اخیر نمایندگان خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور اشاره و عنوان کرد: آنچه که باید و شاید و مشکلات مردم، معیشت علما و استان کردستان بود را منعکس کرده و امیدواریم توجه ویژه ای به این موضوع شود.

رستمی یادآور شد: یقیناً با حفظ وحدت و همدلی و گوش به فرمان رهبری می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

انتهیا پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار