نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تاکید کرد؛

ضرورت ترویج عملی نماز

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: ترویج عملی نماز امری ضروری است بنابراین همه با هم نسبت به رعایت این امر دقت کنیم.
کد خبر: ۵۱۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 12March 2022

ضرورت ترویج عملی نمازبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئله نماز و ستاد اقامه نماز نباید بخشنامه‌ای شود.

وی با تاکید بر اینکه نمازخانه‌های بین‌راهی استان باید مرتب و تمیز باشد، افزود: سفرهای استانی و شهرستانی بنده زمینی بوده و براساس بررسی‌های انجام شده، نمازخانه‌ها آنچنان که باید و شاید نظافت و تجهیز نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به نمازخانه‌های ادارات تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود در هر اداره فضای مناسب به نمازخانه اختصاص و متناسب با نیاز، قرآن برای قرائت نمازگزاران فراهم شود.

وی ترویج عملی نماز را ضروری دانست و با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: معظم‌له برگزاری جلسه در وقت نماز را وقاحت تعبیر فرموده است، بنابراین همه با هم نسبت به رعایت این امر دقت کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی عنوان کرد: می‌توان برای ترویج فرهنگ نماز از ظرفیت‌ دستگاه‌های فرهنگی، صداوسیما و اصحاب رسانه استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار