نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

فرهنگ مهدویت با استفاده از ظرفیت هنر انتقال یابد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه جلسه مشاعره و نمایشگاه کتاب با هدف تبیین فرهنگ انتظار و ترویج فرهنگ مهدویت در کردستان برگزار شود، گفت: می‌توان برای انتقال فرهنگ مهدویت با استفاده از ظرفیت هنر در میان افراد جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۵۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 14March 2022

کردستان عرصه عرفان استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت نیمه‌شعبان که با حضور فعالان فرهنگی بنیاد مهدودیت استان برگزار شد، به بازگویی اشعاری در مدح امام زمان (عج) پرداخت و اظهار داشت: عرصه شعر و حدیث مهدوی عرصه بسیار جالب، کارساز و تأثیرگذاری است که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه هفته‌ای یک غزل و حدیث درباره امام زمان (عج) حفظ کنیم، افزود: عشق به امام زمان (عج) و کار در این عرصه، غیر از بیان مطالب علمی و برگزاری جلسات، سوز درونی می‌خواهد.

حجت‌الاسلام «پورذهبی»، کردستان را عرصه عرفان خواند و تصریح کرد: رویکرد اصلی فعالیت‌های بنیاد مهدویت در استان، به کار اداری و صرف برگزاری جلسات و نصب بنر خلاصه نشود؛ بلکه سوز اخلاق، مطالعه و فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه جلسه مشاعره و نمایشگاه کتاب با هدف تبیین فرهنگ انتظار و ترویج فرهنگ مهدویت در استان کردستان برگزار شود، افزود: می‌توان برای انتقال فرهنگ مهدویت با استفاده از ظرفیت هنر در میان افراد جامعه استفاده شود.

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با یادآوری این‌که کار در عرصه مهدویت و ظهور امام زمان (عج) اجر و پاداش خاص خود را دارد، ابراز داشت: امیدوارم همه در پناه امام زمان (عج) محفوظ و بتوانیم در این عرصه و خدمتگزاری به دین و کشور بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار