نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مسئولان با ابتکار برای خدمت‌رسانی تلاش کنند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: مسئولان با ابتکار و حرکت جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم بدرخشند و هر کسی به سهم خود نیز وظایفش را به نحو احسن انجام بدهد.
کد خبر: ۵۱۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 07March 2022

مسئولان با ابتکار برای خدمت‌رسانی تلاش کنندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی و صمت استان کردستان امروز با نماینده ولی‌فقیه در کردستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این دیدار بر ضرورت تلاش در جهت رفع گرفتاری و نیازمندی‌های مردم تأکید کرد و اظهار داشت: همه دولت‌ها یا مسئولان کم یا زیاد تلاش‌هایی در راستای خدمتگزاری به مردم انجام داده‌اند و پیشنهاد می‌شود توان نیروی کار به‌جای تخریب گذشتگان، برای خدمت‌رسانی به‌کار گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان با ابتکار و حرکت جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم بدرخشند، گفت: اکنون زمان تلاش و همت برای رفع مشکلات مردم بوده و می‌طلبد که هر کس به سهم خود وظایفش را به نحو احسن انجام بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه این‌روزها مردم تحت فشار و زندگی‌شان به سختی می‌گذرد، تصریح کرد: مسئولان هر آنچه که از دست‌شان بر می‌آید در راستای کمک و ارائه خدمت به مردم دریغ نکنند.

پورذهبی با ذکر اینکه مردم با مشکلات معیشتی مختلفی مواجه‌اند، یادآور شد: انتظار می‌رود نظارت بر بازار در جهت رفع دغدغه‌های مردم بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها