نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات مردم ضروری است

«پورذهبی» گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم با برگزاری دیدارهای عمومی ضرورت دارد.
کد خبر: ۵۰۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ - 14February 2022

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات مردم ضروریستبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) بر ضرورت اشراف مدیران بر نیروهای تحت نظر مدیریت خود در ادارات استان تاکید کرد و اظهار داشت: متأسفانه گاهی اوقات پرسنل مجموعه نمی‌توانند مدیران خود را ببینند و با سختی مواجه‌اند یا اصلاً نمی‌شناسند که این یک مشکل باید برطرف شود.

وی با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم با برگزاری دیدارهای عمومی گفت: باید برای حل مشکلات ادارات در گام‌ نخست تغییرات رفتاری را از خود آغاز کنیم همان طور که کنترل و نظارت نیز در نهج‌البلاغه و حکمرانی حضرت علی(ع) وجود داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز تأسف از اینکه برگزاری دیدارهای مردمی در برخی از ادارات کمرنگ و در این حوزه دچار مشکلاتی هستیم، تصریح کرد: مردم در دیدارها دغدغه‌های خود را مطرح و یا انتقاد کرده و اگر حتی کارشان هم انجام نشود، تخلیه و حرف‌شان را می‌زنند.

وی عنوان کرد: وقتی یک مدیر در پاسخ دادن به یک پیامک مردم دچار مشکل بوده، در حین مراجعه مردمی بیشتر با این مشکل مواجه خواهد شد، در حالی‌ که می‌تواند از همین طریق دغدغه‌های شهروندان را نیز پاسخ بدهد.

حجت‌الاسلام‌ پورذهبی با بیان اینکه مسئولان نگاه وسیع و غیرتنگ‌نظرانه به مردم داشته باشند، به حدیثی در خصوص حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت امیرالمومنین هرگز کسانی را که با او جنگ کردند نه کافر دانست و نه فاسق و نه مشرک، بلکه می‌فرمود اینها برادران ما هستند که بر ما ستم کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: متأسفانه برخی‌ها چشم دیدنِ همکار، همسایه و حتی هم حزب الهی خود را نداشته و آنان را تکفیر کرده در حالی‌ که این روش و سیره حضرت امیرالمومنین علی (ع) صاحب این ایام نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار