دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان:

کوچکترین مشکل امنیتی در کردستان ایجاد نشده است

«الله‌مرادی» گفت: علی‌رغم همه تهدیدات دشمنان، کوچکترین مشکل امنیتی در استان کردستان ایجاد نشده است.
کد خبر: ۵۰۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ - 14February 2022

بیشترین نارضایتی مردم از برخورد نسنجیده برخی مدیران استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «محمود الله‌مرادی» دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان که با حضور مدیران در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز پدر به همه بزرگمردان ایران اسلامی اظهار داشت: مهمترین منکرات دامن‌گیر جامعه، اقدامات ایجابی در برابر حجاب و عفاف و فرصت‌ها و آسیب‌های فضایی جامعه در این جلسه بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال جزو بی‌نظیرترین دهه‌ها در سطح کشور و استان کردستان بود، گفت: جلسات امسال با معنویت خاصی برگزار شد که نیاز است بصورت ویژه قدردانی کنیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه علی‌رغم همه تهدیدات دشمنان، کوچکترین مشکل امنیتی در استان کردستان ایجاد نشد، افزود: دیدگاه نماینده ولی‌فقیه با مردم بودن و دلسوزی در دل مردم امید ایجاد کرده و امیدواریم این یکدلی و همدلی همواره ادامه داشته باشد.

الله‌مرادی متفرق‌ بودن نیروهای انقلابی را یکی از مشکلات کنونی جامعه دانست و عنوان کرد: نباید کسی دنبال خواسته شخصی باشد، بلکه باید متحدانه ایستادگی کرد، چرا که دشمن یک جنگ ترکیبی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... را ‌علیه کشور راه‌اندازی کرده و همه با هم هوشیار باشیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان بر ضرورت پاسخ‌گویی مسئولان به ارباب رجوع تاکید کرد و عنوان کرد: متاسفانه بیشتر نارضایتی مردم از برخورد نسنجیده مدیرانی‌ است که به شیوه‌های مخالف کارشکنی و امروز و فردا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخورد بانک‌ها و پیچ‌وخم اداری کمرشکن و نگرا‌ن‌کننده است، ادامه داد: متاسفانه برخی‌ها دنبال این هستند که از تجمعات صنفی اهداف خود را دنبال کنند در حالی‌ که باید این مشکلات حل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و و نهی از منکر استان کردستان با ابراز نارضایتی از عدم کنترل بازار و سوءمدیریت متولیان این حوزه افزود: قیمت‌های بازار هم یکی دیگر از عوامل نارضایتی است که مستلزم نظارت است و نظارت بر بازار نیاز به تدبیر و فرهنگ‌سازی دارد.

وی با بیان اینکه سواستفاده‌ مدیران و برخی از تعاونی‌ها و عدم اجرای تعهدات مدیران سابق باعث نارضایتی مردم شده است، خاطرنشان کرد: قرار بود در ۲۲ بهمن امسال راه‌آهن همدان - سنندج افتتاح شود، اما سال‌هاست قرار است منطقه آزاد بانه و مریوان ایجاد و فرودگاه سقز به بهره‌برداری برسد که خبری نیست و باید استاندار کردستان پاسخ‌گو باشد.

الله‌مرادی تاکید کرد: از دستگاه قضایی انتظار می‌رود در همین حریم رودخانه سنندج که تخلفات و ساخت‌وساز غیرمجاز صورت گرفته، به این حوزه ورود کرده و به روستاها نیز توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار