نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

نگاه به امر به معروف و نهی از منکر نباید تدافعی باشد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: نگاه به امر به معروف و نهی از منکر نباید تدافعی باشد. نوع برخورد در امر به معروف و نهی از منکر، نقش مهمی در میزان پذیرش آن از سوی دیگران خواهد داشت.
کد خبر: ۴۷۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 14August 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» صبح امروز در همایش استانی تجلیل از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر  که در مرکز بزرگ اسلامی کردستان برگزار شد اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در باطن چند مولفه دارد که یکی از آنها خیرخواهی است. هدف از امر به معروف و نهی از منکر خیرخواهی است و می‌خواهیم فرد را به مسیری خیر هدایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باطن امر به معروف و نهی از منکر تعالی انسان‌هاست، تصریح کرد: هدایت انسان و اصلاح عمل فلسفه‌ وجودی امر به معروف و نهی از منکر است تا جای که حضرت امام حسین (ع) در قیام عاشورایی خود می‌فرمایند «من برای اصلاح دین جدم برخواستم».

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نگاه به امر به معروف و نهی از منکر نباید تدافعی باشد، عنوان کرد: نوع برخورد در امر به معروف و نهی از منکر، نقش مهمی در میزان پذیرش آن از سوی دیگران خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها