نماینده ولی فقیه در کردستان:

توجه به مبلغین دینی در کردستان از دستورات رهبر معظم انقلاب است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: باید به واژه تبلیغ و مبلغ توجه عمیق شود و ما نیز در کردستان به دستور رهبر معظم انقلاب به مبلغین اهل‌سنت و اهل‌تشیع توجه ویژه داریم.
کد خبر: ۵۰۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 20February 2022

توجه به مبلغین دینی در کردستان از دستورات رهبر معظم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حجت‌الاسلام «حاتمیان» مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: حجت‌الاسلام «رازیانی» دارای شخصیتی فرهنگی با روحیه‌ای جهادی است و خوشبختانه نیروهایی که در سازمان تبلیغات اسلامی کردستان حضور دارند، اشخاص فرهنگی بوده و منشأ خدمات بسیاری در استان هستند.

وی تصریح کرد: باید به واژه تبلیغ و مبلغ توجه عمیق شود و خوشبختانه در سازمان تبلیغات اسلامی به این مهم توجه ویژه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: ما در کردستان به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، به مبلغین اهل‌سنت و اهل‌تشیع توجه ویژه داریم.

حجت‌الاسلام «پورذهبی» یادآور شد: یکی از کارهایی که لازم و ضروری است، تأثیرگذاری در حیطه سازمان تبلیغات اسلامی بوده و امیدواریم این مهم در استان کردستان محقق شود و ما نیز همراه و پشتیبان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار