استاندار کردستان:

دولت خادم تولیدکنندگان و حامی سرمایه‌گذاران است

«زارعی‌کوشا» با اشاره به اینکه حوزه صمت با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند اهداف دولت را در کردستان محقق کند، گفت: با همه توان، خود را خادم تولیدکنندگان و حامی سرمایه‌گذاران دانسته و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۰۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 20February 2022

خادم تولیدکنندگان و حامی سرمایه‌گذاران هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان صنعت، معدن و تجات (صمت) استان، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان کردستان در حال شکل‌گیری و انسجام‌بخشی جدید بوده تا وظایفی را که در این دولت بر عهده دارد، با توانمندی پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه حوزه صمت با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند اهداف دولت را در کردستان محقق کند، گفت: با همه توان، خود را خادم تولیدکنندگان و حامی سرمایه‌گذاران دانسته و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

زارعی‌کوشا بیان کرد: امیدواریم با پیگیری مسائل، مشکلات و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران، به تعهدات خود عمل و این حوزه را به اوج شکوفایی برسانیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همراهی فعالان این عرصه، به تعهداتی که در رابطه با ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و رشد شاخص‌های اقتصادی در استان کردستان بر عهده داریم، دست پیدا کنیم.

استاندار کردستان از ادامه برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان عرصه صمت و سایر حوزه‌ها برای رسیدن به اهداف مشترک خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با هم‌افزایی و تعامل یکدیگر بتوانیم سیاست‌های دولت را در کردستان اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار