رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

«جهاد تبیین» گره‌گشای مشکلات کشور است

حجت‌الاسلام «قمی» با بیان اینکه جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور است، گفت: بایستی از ظرفیت همه مسئولان و علما در این راستا استفاده شود.
کد خبر: ۵۰۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ - 20February 2022

جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید تبلیغات اسلامی کردستان، این استان را استان هنرمردان بزرگ خواند و اظهار داشت: هنر و ادب لازمه به ثمر رسیدن تبلیغ و تبیین است؛ همان‌طور که تبلیغ اسلام بدون هنر پیش نرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه ما دغدغه مکتب اسلام را داریم، با طرح این سوال که اساس برنامه راهبردی اسلام‌ چیست؟ تصریح کرد: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اساس این کار «تبیین» است.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان روش اسلامی را تبیین و جوانان را آگاه کنند، افزود: قرآن معدن تبیین حقیقت است؛ در حالی‌که دشمن در جنگ روایت‌ها و جنگ روانی دنیال ناامیدی جوانان بوده که هیچ علاجی جز تببین نداریم.

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر اینکه علما کوتاهی مسئولان را با شجاعت بیان کنند، بیان کرد: روحانیون شیعه و سنی در این شرایط که دشمنان دنبال دروغ‌پراکنی هستند، پرچم‌دار تبیین حق باشند.

وی با بیان اینکه همه ما خود را خدمت‌گزار و خادم مردم دانسته و توقعی بیش این نیست، اظهار داشت: با مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان عهد کرده که ضمن حمایت، در این راستا گام بردارند و امیدواریم همه علما و ظرفیت‌های فرهنگی نیز در این مسیر همراهی و پشتیبانی کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین گره‌گشای مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: بایستی از ظرفیت همه مسئولان و علما در این راستا استفاده شود؛ کما اینکه همه باهم در این‌ مسیر هدف مشترک داریم. 

حجت‌الاسلام قمی یادآور شد: بیانیه گام دوم انقلاب را همه با هم به سمت پیشرفت و تمدن اسلامی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار