امام جمعه سنندج:

علما مبلغان وحدت و همبستگی در جامعه هستند

«رستمی» گفت: علما مبلغان وحدت و همبستگی در جامعه هستند و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا نقش مهم و قابل تحسینی را بر عهده دارد.
کد خبر: ۵۰۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ - 20February 2022

علما مبلغان وحدت و همبستگی در جامعه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج، امروز (یک‌شنبه) در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان که با حضور حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: باید برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب یک مُبلغ واقعی باشیم.

وی افزود: از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام «حاتمیان» در استان کردستان تقدیر می‌کنیم و برای حجت‌الاسلام «رازیانی» در این سنگر آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: سازمان تبلیغات یک نهاد مقدس است که بزرگترین هدف اسلام که تبلیغ است را به پیش می‌برد.

وی با بیان این‌که با تبلیغ دین بود که اسلام بر کفر پیروز و دستاوردهای بزرگ برای جهان اسلام محقق شد، خاطرنشان کرد: علما مبلغان وحدت و همبستگی در جامعه هستند و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا نقش مهم و قابل تحسینی را بر عهده دارد.

ماموستا رستمی اظهار داشت: مبلغین باید با کسب علوم مختلف و به روز نگه داشتن خود با قدرت بیان، صبر و گذشت به تبلیغ آموزه‌های دینی در جامعه بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار