استاندار کردستان:

تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کردستان یکی از اولویت‌های دولت است

«زارعی‌کوشا» گفت: تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کردستان یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۰۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 21February 2022

تبلیغات اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پیشگام استبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان، امروز (دوشنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اظهار داشت: تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کردستان یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به علاقه و پیوند مردم و علمای استان کردستان با انقلاب و نظام اسلامی، افزود: نسلی که حضرت امام خمینی (ره) و دفاع مقدس را دیده‌اند، محکم هستند؛ ولی باید به فکر حفظ نسل جوان باشیم.

استاندار کردستان بیان کرد: حمایت از روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان با حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه، یکی از نیاز‌های لازم و ضروری است.

زارعی‌کوشا از آمادگی استان کردستان برای کمک به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: در این راستا سعی می‌کنیم که در حد توان از فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی حمایت کنیم.

استاندار کردستان، سازمان تبلیغات اسلامی را جزو نهاد‌های پیشگام در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بر ضرورت حمایت از این نهاد تاکید کرد.

کردستان استانی فرهنگی است

«مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این نشست، گفت: با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، کردستان استانی فرهنگی است و به همین دلیل باید در این راستا زمینه برای ارتقاء استعداد‌های استان را فراهم کنیم.

وی افزود: مردم کردستان بسیار فهیم، متمدن، با سابقه تاریخی بسیار قوی و ریشه‌دار هستند و تعصب و مهر و محبت نسبت به اهل‌بیت (ع)، در بین مردم مشهود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار