مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان:

کانون‌های فرهنگی تبلیغی ظرفیت بزرگ فرهنگی در کردستان هستند

حجت‌الاسلام «حاتمیان» با بیان این‌که کانون‌های فرهنگی تبلیغی ظرفیت بزرگ فرهنگی در استان کردستان هستند، گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۶۰ کانون فرهنگی تبلیغی در کردستان فعال هستند.
کد خبر: ۵۰۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 20February 2022

کانون‌های فرهنگی تبلیغی ظرفیت بزرگ فرهنگی در کردستان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «احمد حاتمیان» مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان که با حضور حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: توفیق خدمت در کردستان در ۲ بازه زمانی، مایه افتخار برای بنده بوده است و در این ۲ برهه از وجود اندیشمندان و علمای بزرگ اهل سنت منطقه کردستان بهره‌های بسیاری بردم.

وی افزود: بهره جستن از برداشت‌های مختلف دین موجب پویایی جامعه است و میزان تاب‌آوری جامعه در برابر اندیشه‌های مختلف موجب رشد و بالندگی می‌شود.

حجت‌الاسلام حاتمیان تصریح کرد: خدمت در کردستان و حضور در بین اندیشمندان اهل‌سنت موجب رشد بوده و خرسندم که بخشی از زندگی خویش را در این استان سپری کردم.

وی با بیان این‌که کانون‌های فرهنگی تبلیغی ظرفیت بزرگ فرهنگی در استان کردستان هستند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۶۰ کانون فرهنگی تبلیغی در کردستان فعال هستند.

حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: وجود ۴۰۸ خانه قرآنی، ۲۶۰ هیأت مذهبی و ۴۰ مؤسسه قرآنی از دیگر ظرفیت‌های مهم فرهنگی در استان کردستان است.

وی تصریح کرد: اگر فعالیتی در استان کردستان شکل می‌گیرد با تلاش و مجاهدت نخبگان است و همه حرکت‌ها و مجاهدت‌های جامعه در حوزه‌های مختلف هنگامی به سامان می‌رسد و نتیجه مطلوب را خواهد داشت که به سمت هدفی متعالی پیش رود و اگر آن هدف توسط رهبری عالم تبیین شود، بدون شک مسیری روشن را برای همگان ترسیم می‌کند.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: «جهاد تبیین» مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه مردم به ویژه نخبگان جامعه باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام حاتمیان خاطرنشان کرد: تبیین معارف دین موجب رشد جامعه بوده و این رسالت را رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه ما می‌خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار