فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

نیروهای مسلح در آمادگی مطلق قرار دارند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: نیروهای مسلح در آمادگی مطلق و مطلوبیت خود در برابر دشمنان قرار دارند و اگر امروز دشمن جرأت هیچ نوع تعدی به خاک ما را ندارد به واسطه همین آمادگی و حضور در صحنه مردم بوده است.
کد خبر: ۴۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 20August 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، امیر «فرهاد آریانفر» امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان که با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس با الگوگیری از سیره شهدا و مکتب امام حسین توانستند با پیروزی بر دشمنان اقتداری را برای کشور ثبت کنند که همچنان در حال گسترش است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش افزود: معتقدیم انقلاب اسلامی ایران استمرار راه انبیا و اوصیا است و استمرار جبهه تاریخی حق است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح در آمادگی مطلق و مطلوبیت خود در برابر دشمنان قرار دارند و اگر امروز دشمن جرأت هیچ نوع تعدی به خاک ما را ندارد به واسطه همین آمادگی و حضور در صحنه مردم بوده است.

اجازه کوچکترین خدشه به امنیت مردم را نمی دهیم

در ادامه «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، عنوان کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته درخشان بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: مردم این استان از بدو انقلاب تا کنون همواره از خدمات ارتش بهره مند و حضور ارتش را قوت قلب خود می دانند.

خوش‌اقبال افزود: به واسطه اینکه استان کردستان در خط مقدم مرزی است و چشم طمع دشمنان به آن است با اقتداری که نیروهای مسلح دارند کسی جرأت خدشه دار کردن این امنیت را ندارد.

وی گفت: خط قرمز ما در کردستان امنیت مردم است اگر کوچکترین خدشه ای به این امنیت وارد شود نیروهای مسلح بااقتدار برخورد خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: دیپلماسی عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران و اقتدار امروز ما در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ناشی از اقتدار و عزتمندی نیروهای مسلح است.

خوش‌اقبال متذکر شد: امروز نیروهای مسلح ما و سربازان گمنام پیچیده‌ترین مسائل را رصد و با تسلط و اشراف اطلاعاتی کامل برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار