مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» در کردستان

«رستمی» گفت‌: دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» با هدف شناسایی و جذب فعالان قرآنی استان کردستان، معرفی به مؤسسات قرآنی و بهره‌مندی از مزایای اختصاص یافته و بیمه فعالان قرآنی برگزار شده است.
کد خبر: ۵۰۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 21February 2022

برگزاری دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، «عبید رستمی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز از برگزاری دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» ویژه مربیان جلسات خانگی و سنتی در استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره تخصصی به همت شورای قرآنی استان، دفتر نماینده ولی‌فقیه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های تخصصی با اولویت جلسات سنتی و خانگی قرآن برگزار شده و ادامه دارد، افزود: تاکنون ۳۰۰ نفر از مربیان جلسات خانگی و سنتی قرآن در این دوره شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان مدت زمان این دوره تخصصی را ۱۲ ساعت ذکر کرد و ادامه داد: دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» با هدف شناسایی و جذب فعالان قرآنی استان، معرفی به مؤسسات قرآنی و بهره‌مندی از مزایای اختصاص یافته و بیمه فعالان قرآنی برگزار شده است.

رستمی با اشاره به حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان قم در اولین دوره برگزاری این طرح قرآنی در استان کردستان افزود: در پایان این دوره آموزشی از مربیان قرآنی جلساتی سنتی و خانگی قرآن تجلیل شد و گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان برگزار شد.

وی در پایان از صدور کارنامه آموزشی برای شرکت‌کنندگان خبر داد و یادآور شد: در تلاشیم تا تعداد مربیان قرآنی شرکت‌کننده در دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» را در استان کردستان به هزار نفر برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار