نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام است

آیت‌الله مصطفی علما گفت: تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام است، بنابراین همگان باید در تقویت این نیرو بکوشیم.
کد خبر: ۳۹۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 13May 2020

تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام است، بنابراین همگان باید در تقویت این نیرو بکوشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اگر یک روز نیروی انتظامی در عرصه جامعه حضور نداشته باشد، آن زمان همه متوجه می‌شوند چه خسارت بزرگی به جامعه و امنیت مردم خواهد رسید.

علما تاکید کرد: در هر جامعه‌ای افرادی پیدا می‌شوند که با آن مجموعه هماهنگ نیستند، اما ما نباید این افراد قلیل را به حساب کل آن مجموعه گذاشته و قضاوت کنیم.

وی گفت: مجموعه اقدامات نیروی انتظامی همواره مورد تایید نظام و رهبری قرار داشته و همه از تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های پلیس مطلع هستند.

در این دیدار سردار جاویدان نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های پلیس را ارایه کرد و بیان داشت: در مجموع امنیت استان در شرایط خوبی قرار داده و جزو مناطق امن کشور هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه متذکر شد: با همکاری خوبی که بین پلیس و مسئولان بهداشت استان وجود دارد بیماری کرونا نیز در حال مدیریت است که البته نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها