مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد شهادت شهدای شناور کنارک را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد طی پیامی شهادت شهدای سانحه شناور کنارک را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۹۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ - 13May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد طی پیامی شهادت شهدای سانحه شناور کنارک را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«حقیقتا شهدای ما جاودانه های تاریخ هستند که با همت و تلاش در طول عمر با برکت خود برای دفاع از میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند. آنان امنیت، آسایش و افتخار را در سراسر کشور برای مردم عزیز به ارمغان می آورند و در نهایت با اهدای جان عزیز خود مهر افتخار بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران خواهند زد. وظیفه یکایک بازماندگان از قافله شهدا این است که تا ابد خود را  مدیون خون این عزیزان دانسته و به خوبی از آن پاسداری کنیم.

در این ساعات عزیز و پر برکت ماه خدا، از درگاه خداوند متعال می‌خواهم که این عزیزان را با سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) محشور کرده و قلب جریحه‌دار بازماندگان را تسکین دهد

همچنین ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها