نماینده ولی فقیه در لرستان:

سردار سلیمانی نقش مهمی در وحدت جهان اسلام داشت

حجت الاسلام والمسلمین  سید احمدرضا اهرخی گفت: سردار سلیمانی در وحدت جهان اسلام نقش بسزایی داشت و این مهم اسرائیل را در موضع ضعف قرار داد.
کد خبر: ۳۹۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ - 13May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین  «سید احمدرضا شاهرخی» امام جمعه خرم آباد، امروز (24 اردیبهشت) در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: بیت‌المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در بیت‌المقدس سه دین اسلام، یهودیت و مسیحیت در طول سالیان سال به شکل مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند.

وی با بیان اینکه اسرائیل به ‌دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است، عنوان کرد: اسرائیل به ‌دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است، می‌خواهد مردم آن سرزمین را از سرزمین خود بیرون کند.

 شاهرخی به نقش سردار سلیمانی در وحدت جهان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی در وحدت جهان اسلام نقش بسزایی داشت و این مهم اسرائیل را در موضع ضعف قرار داد.

وی به توطئه استکبار جهانی در معامله قرن اشاره کرد و گفت: اسرائیل با معامله قرن به ‌دنبال توطئه بین فلسطینیان است و اما با وجود وحدت جهان اسلام معامله قرن محکوم به شکست است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان بر ضرورت تشکیل کارگروه هایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و بیان داشت: باید چرایی نام گذاری روز قدس برای مردم تبیین شود و در این زمینه از ظرفیت ها استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار