آیت‌الله جنتی:

مسئولان نظامی به حادثه ناوچه کنارک رسیدگی کنند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به عظمت شب‌های قدر گفت: امیدوارم همه مردم به ویژه جوانان از فیوضات آن استفاده کافی را ببرند و قدر آن را بدانند.
کد خبر: ۳۹۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ - 13May 2020

مسئولان نظامی به حادثه ناوچه کنارک رسیدگی کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز (چهارشنبه) در نشست شورای نگهبان که با حضور اکثریت فقها و حقوقدانان این شورا برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر، ایام شهادت حضرت علی (ع)، را تسلیت گفت.

وی شهادت امیرالمؤمنین (ع) را مصیبت بسیار بزرگ بر بشریت، اسلام و به ویژه شیعیان دانست و اظهار داشت: انسان این غصه را به کجا ببرد که مردی همچون حضرت علی (ع) با آن ویژگی‌های ممتاز و منحصر به فرد، مورد ظلم واقع و با زبان روزه در محراب مسجد به شهادت می‌رسد.

آیت‌الله جنتی در ادامه به عظمت شب‌های قدر اشاره کرد و یادآور شد: این شب‌ها فرصتی بسیار مغتنم برای استغفار و ارتباط با معبود است؛ ایامی که تقدیر یک سال انسان در آن رقم می‌خورد که امیدوارم همه مردم به ویژه جوانان از فیوضات آن استفاده کافی را ببرند و قدر آن را بدانند.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه ناوچه کنارک که منجر به شهادت جمعی از دلاورمردان نیروی دریایی ارتش شد، اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار دلخراش و دردناک بود که مجدداً به نوبه خود این مصیبت را به فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح، مردم ایران و خانواده این شهدا تسلیت می‌گویم.

وی ضمن طلب صبر برای خانواده آن عزیزان از درگاه خداوند متعال، خواستار رسیدگی مسئولان نظامی به این مسئله شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها