پیام تسلیت استاندار کرمان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان محمدی پور

ارتباط نزدیک این بانوی مؤمنه به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جلوه بارزی از اخلاص بی نظیر و نگرش مادرانه او به وارثان لشکر 41 ثارالله بود.
کد خبر: ۳۹۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 13May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، متن پیام تسلیت « محمد جواد فدائی» استاندار کرمان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان محمدی پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت بانوی مؤمنه مرحومه «نرجس حسن زاده» مادر گرامی شهیدان والا مقام حاج علی و حسین محمدی پور در ایام حزن و اندوه شیعیان و ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

صبوری، صلابت و ارتباط نزدیک و علقه وصف ناشدنی این بانوی مؤمنه به سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جلوه بارزی از اخلاص بی نظیر و نگرش مادرانه او به وارثان لشکر 41 ثارالله بود.

خوشا به حال این مادر شهیدان که برای رضای خدا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی از فرزندان خویش گذشت و اینک روح بلند و ملکوتی اش، در ماه پر خیر و برکت رمضان به فرزندان شهیدش و جمیع شهدا پیوست.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان محمدی پور، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان و به ویژه مردم ولایی شهرستان رفسنجان تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار