برگزاری ستاد بزرگداشت سوم خرداد در اردبیل

جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهرو اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فرمانداری اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ - 14May 2020

برگزاری ستاد بزرگداشت سوم خرداد در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر و اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز در فرمانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت جمعی از کارکنان نداجا در حادثه کنارک، شعار محوری سال 1399 را «ما قوی هستیم» عنوان کرد و آن را از مهمترین پیام ها و دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مهمترین برنامه های ایام گرامیداشت سوم خرداد در استان اردبیل را بدین ترتیب عنوان کرد: نواخت مارش نظامی و پیروزی ساعت 11 روز سوم خرداد در میادین شهر، پخش برنامه «بانگ مقاومت و پیروزی» از شبکه استانی سبلان از ساعت 11 روز سوم خرداد، فضاسازی محیطی و نصب بنر و پوستر با ذکر شعار «ما قوی هستیم» با توجه ویژه به روز جهانی قدس و عید سعید فطر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه دوم خرداد، صدور بیانیه و درج در خروجی سایت اطلاع رسانی، تهیه، تولید و انتشار محتوای متن، صدا و تصویر به مناسبت سوم خرداد برای حضور موثر در فضای مجازی، انتشار محصولات صوتی هنری ویژه سوم خرداد در صدا و سیما و فضای مجازی، برپایی نمایشگاه 40 تصویر از نقش رزمندگان دفاع مقدس استان در فتح خرمشهر، انجام مصاحبه با فاتحان خرمشهر و انتشار در فضای مجازی، انتشار فراخوان جشنواره داستان و شعر (هنرواره حبیب) و رونمایی از پوستر هنرواره، آغاز تولید 10 عنوان کتاب صوتی، برپایی نشست نقد کتاب شعر و انجام مصاحبه با 40 پیشکسوت عملیات رمضان.

واحد افزود: در سال «جهش تولید» تلاشمان را چند برابر خواهیم کرد تا بتوانیم گوشه‌ای از فرهنگ غنی و عاشورایی دفاع مقدس را به مردم و نسل های جوان نشان دهیم.

در این جلسه «علیرضا امامی یگانه» فرماندار اردبیل و سرهنگ پاسدار «حسن دهقان» فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در سخنانی به صورت جداگانه به گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها