رئیس جدید دستگاه مبارزه با تروریسم عراق:

ادامه عملیات پیگرد عناصر داعش در استان صلاح‌الدین/ برای سرکوب کامل داعش برنامه داریم

سرتیپ «عبدالوهاب الساعدی» که چند روز قبل از سوی مصطفی الکاظمی به‌عنوان رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم عراق منصوب شد پس از آغاز فعالیت رسمی خود تأکید کرد: برای سرکوب کامل داعش برنامه داریم.
کد خبر: ۳۹۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 14May 2020

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از روزنامه القدس‌العربی، سرتیپ «عبدالوهاب الساعدی» رئیس جدید سرویس مبارزه با تروریسم در عراق تأکید کرد که عملیات پیگرد عناصر گروه تروریستی داعش در مناطق شمالی استان صلاح‌الدین که هنوز داعش در آن فعالیت دارد و نیز غرب کرکوک و موصل ادامه خواهد یافت.

الساعدی که از سوی «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر جدید عراق به ریاست سرویس مبارزه با تروریسم در عراق منصوب شده است، ادامه داد: این سرویس نقش بزرگی در پیگرد تروریست‌های داعش به‌ویژه در مناطق شمال صلاح‌الدین و غرب کرکوک و موصل که مناطق احیای فعالیت‌های داعش هستند خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس جدول‌های زمانی خاص برنامه‌هایی برای پیگرد و سرکوب کامل گروه تکفیری داعش در عراق داریم.

رئیس جدید سرویس مبارزه با تروریسم در عراق خاطرنشان کرد: نیرو‌های سرویس مبارزه با تروریسم در عملیات‌های پیگرد تروریست‌های داعش مشارکت خواهند کرد و برنامه‌هایی به این منظور برای اجرا روی زمین داریم.

الساعدی گفت: ما مسئولیت بزرگی در قبال حمایت از امنیت دولت و شهروندان خود در برابر هرگونه تهدید تروریستی داریم، برای رسیدن به امنیت و ثبات کامل در کشور از خلال اجرای برنامه‌های استراتژیک تلاش می‌کنیم.

سرتیپ عبدالوهاب الساعدی رئیس سرویس مبارزه با تروریسم عراق که چند روز پیش از سوی مصطفی کاظمی به‌عنوان رئیس این دستگاه انتخاب شده بود، روز چهارشنبه رسماً فعالیت خود را از سر گرفت.

عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق، الساعدی را از سمتش در ریاست سازمان مبارزه با تروریسم عراق برکنار کرده بود که این اقدام باعث ازسرگیری اعتراض‌ها در برخی مناطق شده بود.

اما الکاظمی چند روز پیش عبدالوهاب الساعدی را به خدمت نظامی بازگرداند و او را به‌عنوان رئیس دستگاه مبارزه با تروریسم منصوب کرد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار