به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

جشنواره شعر مقاومت با محوريت شهيد «سليمانى» در مازندران برگزار می‌شود

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، جشنواره «شعر مقاومت» با محوريت سردار سپهبد شهيد حاج «قاسم سليمانى» در مازندران برگزار مى‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 15May 2020

جشنواره شعر مقاومت با محوريت شهيد «سليمانى» در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، جشنواره «شعر مقاومت» با محوريت سردار سپهبد شهيد حاج «قاسم سليمانى» در مازندران برگزار مى‌شود.

بر اساس این گزارش دبیرخانه این جشنواره در سپاه ناحیه آمل شکل گرفته است و شاعران مى‌توانند اشعار خود را در تمامى قالب‌هاى شعرى با محوريت آزادسازى خرمشهر، مقاومت، جهاد و ايثار تا سی‌ام اردیبهشت ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است: هر شاعر مى‌تواند 3 اثر به دبيرخانه ارسال کند و در صورتى كه بيش از 3 اثر ارسال شود، آثار اضافى بدون توجه به كيفيت كار از دور مسابقه حذف خواهد شد. همچنین اشعار نبايد در نشريه و كتابى چاپ و يا در جشنواره اى شركت داده شده باشند.

مراسم اختتامیه این جشنواره هفتم خرداد در صفحه مجازی اینستاگرام به آدرس: j.sh.moghavemat به صورت زنده پخش می‌شود و از سه شاعر برگزیده تقدیر بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار