امام جمعه شهرستان بندرانزلی در مراسم گرامی‌داشت دریادلان ناوچه کنارک:

بالاترین فوز برای انسان‌ها شهادت در راه خداست

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: بالاترین فوز برای انسان‌ها شهادت در راه خداست.
کد خبر: ۳۹۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ - 15May 2020

گرامیداشت شهدای دریا دل ناو کنارک در بندر انزلی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالجواد شمس الدین» امام جمعه شهرستان «بندرانزلی» پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای رمضان ناوچه کنارک که در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهادت در راه خدا، فخر اولیاء و آرزوی همه‌ی انسان‌های مومن و ولایتمدار است، اظهار داشت: بالاترین فوز برای انسانها شهادت در راه خداست؛ اولیای الهی در کنار همه‌ی مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و تقربی که با پروردگار متعال دارند آرزویشان ختم حیات دنیایی به شهادت در راه خداست.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: شهدای عزیز حادثه ناوچه کنارک در راه عزت، اقتدار و قوی شدن و حراست از کیان نظام اسلامی در آب های پهناور جنوب به شهادت رسیدند.

وی افزود: این جوان های مومن، ولایتمدار و شجاع تمام عزم و تلاششان پاسداری از نظام اسلامی بوده است، طبیعی است که در راه اقتدار، تقویت نظام و قوی شدن کشوری که نقطه ی امید همه ی محرومان و مجاهدان فی سبیل الله است، خسارت ها و شهادت ها و آسیب هایی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه تاکید کرد: این داغ هم برای نیروهای مسلح خصوصاً نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین برای خانواده های عزیزشان بسیار سنگین است اما آنچه که این داغ را تسکین و تسلی می دهد وقوع این شهادت در ماه مبارک رمضان و ایام نزدیک به شهادت امیرالمومنین(ع) و لیالی قدر آنهم در راه اقتدار نظام اسلامی و بر افراشتن پرچم نظام اسلامی در دنیاست.

وی خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز به آرزوی خودشان که ادای دین به نظام اسلامی بود رسیدند؛ مهم این است که ما و شما و سایر نیروهای مبارز در خط دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت، در این مسیر عزممان تقویت شود و با هدف گذاری صحیح که اعتلای نظام اسلامی و برافراشتن پرچم اسلام و انقلاب در همه‌ی گیتی و عرصه‌هاست گام برداریم.

امام جمعه بندرانزلی در پایان با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی مسیر پر پیچ و خمِ سخت و بسیار روشنی را تا به امروز در طول چهل ویک سال که از انقلاب گذشته است سپری کرده ایم، متذکر شد: روزهای روشن و بسیار مهمی در پیش روی امت اسلام است و ما قطعا پیروز میدان مبارزه حق علیه باطل هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار