مشارکت آستان شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی در طرح «همدلی مؤمنانه» + عکس

گروه جهادی آستان مقدس شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی (ره) به خیل عظیم مشارکت‌کنندگان در رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه پیوست.
کد خبر: ۳۹۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 16May 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به فرامین امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مبنی بر اجرای رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه، گروه جهادی آستان مقدس شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی (ره) نیز به خیل عظیم مشارکت‌کنندگان در این رزمایش بزرگ پیوست.

براساس این گزارش؛ تعداد ۱۱۸ بسته کمک معیشتی شامل: ۱۰ کیلو برنج، ماکارونی، رب، حبوبات (نخود، لوبیا، عدس، لپه)، تن ماهی، پنیر، خرما، چای، روغن، قند و شکر که هزینه آن توسط خیرین تأمین شده است، توسط گروه جهادی آستان مقدس شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی (ره) تهیه و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مناطق محروم اطراف تهران توزیع شد.

مشارکت آستان شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی در طرح «همدلی مومنانه» + عکس

همچنین در راستای مبارزه با ویروس کرونا نیز گروه جهادی شهدای گمنام آستان مقدس شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی (ره) اقدام به تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ عدد مایع ضدعفونی دست در این شهرک شهید و مناطق محروم کرده است.

خاطرنشان می‌شود؛ پیکر‌های مطهر پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۸۷ مصادف با روز عاشورا در شهرک شهید محلاتی (ره) تشییع و به خاک سپرده شد که امروز آستان مقدس این شهیدان زیارت‌گاه عاشقان و محل برگزای فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار