ششمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی (۳)؛

ایران میزبان مسابقات «غواصی عمق» ارتش‌های جهان

ایران برای برگزاری مسابقه «غواصی عمق» مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان تمایل ابراز کرده است.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸ - 17May 2020

ایران میزبان مسابقات «غواصی عمق» ارتش‌های جهان/ حضور سریلانکا برای اولین بار در مسابقات ARMY Gamesبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ششمین دوره بازی‌های بین‌المللی ارتش‌های جهان بین ۲۳ اوت تا ۵ سپتامبر (۲ تا ۱۵ شهریور) برگزار خواهد شد که قرار است در طول بازی‌ها ۳۱ مسابقه بین‌المللی برگزار شود.

بر این اساس، تا امروز، ۱۱ کشور جمهوری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، ایران، هند، قزاقستان، چین، روسیه، مغولستان، ازبکستان و سریلانکا آماده میزبانی مسابقات هستند.

بنا بر این گزارش، در چین پنج مسابقه «حمله سواروف»، «حمله به ساحل»، «استادان اسلحه»، «آسمان پاک» و «نمایش هوایی»، در قزاقستان سه مسابقه «واحد‌های توپخانه»، «پهپاد» و «نیرو‌های ویژه اطلاعاتی»، در ارمنستان «مهارت حرفه‌ای سربازان»، در بلاروس «تیراندازی از خفا» و «راهپیمایی شبانه»، در آذربایجان «جام دریایی»، در هند «استادان ارتش»، در مغولستان و ازبکستان به ترتیب برای دومین سال پیاپی «ماراتن سوارکاری» و «پزشکی نظامی» و همچنین برای اولین بار مسابقه «آشپزی» در جمهوری سریلانکا برگزار می‌شود.

البته ایران نیز به برگزاری مسابقه «غواصی عمق» تمایل ابراز کرده است که بدین ترتیب ۱۴ مسابقه باقی‌مانده در فدراسیون روسیه برگزار می‌شود.

کمیته سازمان‌دهنده army games 2020 قبلاً تأیید حضور در این بازی‌های بین المللی را از ۲۸ کشور جهان دریافت کرده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار