فرمانده سپاه کردستان خبر داد؛

توزیع 13 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستان

فرمانده سپاه کردستان گفت: در دومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 2 میلیارد و 372 میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ - 16May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار سیدصادق حسینی در مراسم آغاز دومین مرحله رزمایش بزرگ طرح مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس که هم‌اکنون در سنندج در حال برگزاری است، با تسلیت ایام شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رمضان کردستان، اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش بزرگ مؤمنانه پیرو فرمایش حضرت آقا امروز در کردستان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: موضوع کمک مؤمنانه یک خیزیش عمومی در کشور و استان کردستان به وجود آورد و ما همدلی و وحدت و کمک و مواسات را به عینی شاهد بودیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سخاوت مردم کردستان را در این طرح و رزمایش بزرگ شاهد بودیم و با ورود خیرین کمک‌های خوبی برای نیازمندان جمع شد که باید شکر خدا را بابت این نعمت بجای آوریم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تدابیر در نظام و انقلاب ما این است که کسانی که توانایی دارند به کمک نیازمندان بشتابند و در این روزهای سخت کرونا شاهد تحقق این مهم در سطحی بسیار بالا بودیم.

سردار حسینی تصریح کرد: این طرح به صورت همزمان در کل استان در حال برگزاری است که امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را به دست مردم برسانیم.

وی اضافه کرد: سپاه از همان روزهای نخست شیوع این ویروس در کنار مردم بود و تمام ظرفیت و امکانات خود را برای حمایت از مردم به میدان آورد و قطعا تا شکست کامل این ویروس در کنار مردم خواهیم ماند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: در دومین مرحله اجرای رزمایش کمک مومنانه که امروز برگزار می‌شود، 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش 2 میلیارد و 372 میلیون تومان تهیه شده و در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از شیوع کرونا توزیع می‌شود.

به گفته وی، کمک به تسهیل و ترویج ازدواج آسان از دیگر اقدامات سپاه است که در قالب همین رزمایش مومنانه امروز  500 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان اهدا خواهد شد.

سردار حسینی تصریح کرد: توزیع این جهیزیه‌ها از اسفندماه در استان شروع شده است.

وی بیان داشت: ارزش ریالی 500 جهیزیه‌ای که امروز توزیع می‌شود 3 میلیارد تومان است که نصف اعتبار آن را سپاه و نصف دیگر را خود افراد تامین کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این رزمایش، 19 هزار و 820 خانوار نیازمند شناسایی شدند و در این مرحله نیز 18 هزار و 667 خانوار که تحت پوشش هیچ یکی از نهادها نیستند شناسایی شده و بسته‌های حمایتی در بین آنها توزیع خواهد شد.

سردار حسینی در پایان گفت: ملت شریف ایران در کنار هم با وحدت و انسجام بر مشکلات غلبه می‌کنند و دشمنان بیرونی را شکست داده و بر کرونا غلبه خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار