نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

کمک مؤمنانه مصداق واقعی همدلی و وحدت در ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، جدای از رفع مشکلات نیازمندان، فرهنگ احسان، نیکوکاری، همدلی، وحدت و همبستگی در ایران اسلامی را نشان داد.
کد خبر: ۳۹۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ - 16May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس که هم‌اکنون در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: اوج سخاوت ملت ایران در این روزهای سخت با برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک‌های مومنانه و مهر ایرانیان به تصویر کشیده شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شرکت تمامی ملت و بخصوص خیرین در این رزمایش بزرگ همدلی قابل تقدیر است.

حسینی‌شاهرودی اذعان کرد: برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه با مشارکت انسان‌های خیرخواه، علاوه‌ بر توزیع اقلام بهداشتی و غذایی میان نیازمندان و رفع مشکلات آنان، فرهنگ احسان، نیکوکاری، همدلی، وحدت، همبستگی و مواسات به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: این دومین مرحله توزیع کمک‌های سپاه در کردستان است که قالب طرح مومنانه در بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: این کار بسیار ارزشمندی است که در کنار پاسخ به نیاز افراد نیازمند، همبستگی و همدلی ملت ایران را نشان می دهد.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: در کردستان هم مشارکت مردمی و مشارکت دستگاه‌های مختلف در اجرای این رزمایش‌های همدلی و کمک‌های مومنانه بسیار مناسب بود و بخش زیادی از این کمک‌ها در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در این روزهای سخت و اوضاع اقتصادی با «احسان و کمک‌های مومنانه» همچنان یاریگر نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا باشیم تا همه با هم این رزوهای سخت را پشت بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان و پرداخت صدقات از دستورات دین اسلام و سیره پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار بوده است.

وی اضافه کرد: کار مومنانه در ماه مبارک رمضان به ویژه در ایام لیالی قدر از ارزش و ثواب بسیار عظیمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت همدلی و پای کار بودن همه بخش ها و دستگاه ها آرامش بسیار قابل قبول و مطلوب در کشور ما برقرار است، گفت: ملت ایران همواره به ندای رهبری پاسخ جانانه می دهند و در این روزهای سخت هم با لبیک به رهبری بسیار خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها