عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«استقلال سیاسی ایران» بزرگترین عامل بازدارنده‌ تحقق سلطه‌گری‌های آمریکا در منطقه است

محمداسماعیل سعیدی گفت: اقتدار و استقلالی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آمده، بزرگترین عامل بازدارنده تحقق سلطه‌گری‌های آمریکا و متحدانش در منطقه است.
کد خبر: ۳۹۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸ - 18May 2020

«استقلال سیاسی ایران» بزرگترین عامل بازدارنده‌ تحقق سلطه‌گری‌های آمریکا در منطقه استمحمداسماعیل سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، مقابله با زیاده‌خواهی و سلطه‌طلبی غربی‌ها و مجاهدت در جهت باطل کردن نقشه‌ها و برنامه‌های ضد اسلامی آنها را از بزرگترین آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: اقتدار و عزت کشورمان مرهون مجاهدت‌های مردمی است که برای سرنگونی طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی از تمام هستی خود گذشتند؛ به کوری چشم بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی امروز هم ملت ما گام دوم انقلاب اسلامی را بر اساس راهبردهای حضرت امام خامنه‌ای با قوت برداشته و نسبت به اهداف والای انقلاب، امام راحل و شهدا وفادار هستند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش استقلال، عزت و پیشرفت‌های کشورمان در تمام عرصه‌ها و به خصوص در زمینه هسته‌ای و دفاعی را برنمی‌تابند، افزود: امروز تمام تلاش آمریکایی‌ها بر این است که کشورمان به ایرانِ قبل از انقلاب اسلامی بازگردد؛‌ چراکه آنها در زمان پهلوی به راحتی تمام منابع و منافع ملی ما را غارت می‌کردند و کسی نیز جلودار آنها نبود. زیرا رژیم منحوس پهلوی قدرت و تخت سلطنتی‌اش را مدیون حمایت‌های دولتمردان غربی بود.

نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با توجه به حمایت‌های همه‌جانبه ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل گفت: جوانان غیرتمند کشورمان، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا وفادار به انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت در چهار دهه، از ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کرده و با آگاهی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تهدید و تحریم را زبان اصلی دولتمردان غربی در جهت دست‌یابی به خواسته‌های نامشروع‌شان دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها به شدت در تلاش هستند تا با اعمال هرگونه تحریم،‌ شرایط زندگی را بر مردم ما وخیم کرده و آنها را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند؛ گویا دولتمردان آمریکایی دوران هشت سال دفاع مقدس ملت و کشورمان در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را از یاد برده‌اند.

وی در ادامه گفت: ملتی که دوران هشت سال جنگی تحمیلی را با تمام سختی و مشقت‌های موجود پشت سر گذاشت و شکست سنگینی را متحمل دشمنان کرد، امروز هم از اعمال تحریم‌ها نمی‌هراسد و در مسیر صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی شانه خالی نمی‌کند و تا شکست بزرگ آمریکایی‌ها در این جنگ نابرابر اقتصادی ثابت قدم می‌ماند.

سعیدی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب اسلامی کشورمان،‌ تصریح کرد: دوران هشت سال جنگی تحمیلی، تلاش برای تضعیف جایگاه رفیع ولایت فقیه و نیز فتنه‌های پی در پی سال‌های اخیر، همگی گواه از خصومت‌های دولتمردان غربی با ملت و کشورمان دارد؛ اقتدار و استقلالی که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آمده،‌ بزرگترین عامل بازدارنده‌ تحقق سلطه‌گری‌های آمریکا و متحدانش در منطقه است.

وی با بیان اینکه ما در تبیین آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان قصور کرده‌ایم، اظهار داشت: آزادی به معنای حکومت قانون و شکستن استبداد و استقلال به معنای عدم نفوذ بیگانگان، از آرمان‌های انقلاب است و برای همین «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» شعار بنیادین انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار