مدیرکل بنیاد شهید بوشهر:

شهدا نیرویی دریایی ارتش مایه افتخار هستند

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: هر چند غم از دست دادن عزیزان برای بازماندگان و خسارت فقدان جوانان صمیمیِ پرتلاش برای نیروی دریایی ارتش بسی بزرگ و سنگین است، اما یقین بدانید این شهدا عاقبت به خیر شده‌اند و مایه افتخار هستند.
کد خبر: ۳۹۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 17May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر امروز به همراه برخی از معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر به دیدار خانواده‌های شهدای شناور کنارک رفت و اظهار داشت: حادثه‌ی دردناک شناور کنارک که به شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش انجامید بسیار تلخ و تاسف آور است. گرچه کارکنان زحمتکش که در هنگام خدمتی دشوار و با افتخار جان باخته‌اند، از پاداش و ثواب الهی برخوردارند.

وی گفت: هر چند غم از دست دادن عزیزان برای بازماندگان و خسارت فقدان جوانان صمیمیِ پرتلاش برای نیروی دریایی ارتش بسی بزرگ و سنگین است اما یقین بدانید این شهدا عاقبت به خیر شده‌اند و مایه افتخار هستند.

تشکری اضافه کرد: پیکر مطهر شهدا بعد از شناسایی و انجام آزمایش در تهران، به استان ما می‌آیند تا در گلزارهای شهدا به خاک سپرده شوند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: مراسم تشییع نیز در پایگاه دریایی بوشهر با حضور مسئولان ارشد نظامی و خانواده‌های شهدا برگزار و سپس تا مسجد قائم در خیایان امام رضا بدرقه و برای خاکسپاری به شهرستانها منتقل می‌شوند.

تشکری اضافه کرد: به دلیل وجود ویروس کرونا مراسم تشییع به صورت خودرویی و موتوری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار