مصری در صحن علنی مجلس:

حقوق رزمندگان کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون به رزمنده‌ای که سال‌ها دفاع کرده ۷۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود که به هیچ وجه پاسخگوی هزینه‌های آنان نیست.
کد خبر: ۳۹۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 18May 2020

حقوق رزمندگان کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: طرح تشکیل وزارت بازرگانی برخلاف قانون به صحن علنی مجلس آمد که نمایندگان مجلس به آن رأی ندادند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: رئیس جمهور بار اول معاون پارلمانی وزارت صمت و بار دوم وزیر صنعت معدن و تجارت را که در اوضاع آشفته کرونا شبانه روز تلاش می‌کرد، عزل کرد.

قاضی‌پور بیان کرد: چرا حقوق مستمری رزمندگان که هشت سال جنگ کردند، پرداخت نمی‌شود؟

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت:‌ بنده دو هفته پیش در این مورد به صورت مکتوب از آقای نوبخت خواستم این مسئله منظور شود که متاسفانه تا الان وی اقدامی صورت نداده‌ است. 

وی اظهار داشت:‌ اکنون به رزمنده‌ای که سال‌ها دفاع کرده ۷۵۰ هزار تومان می‌دهند که به هیچ وجه پاسخگوی هزینه‌های آنان نیست. سال گذشته هم حقوق مددجویان کمیته امداد را اضافه نکردند الان هم حقوق رزمندگان با ۴۰ درصد تورم اضافه نشده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار