جانشین فرمانده ناجا:

همه مسئولان کشور باید پیگیر رفع مشکلات مردم باشند

سردار رضایی جرایمی همچون سرقت، قاچاق مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی را از دغدغه‌های مردم دانست و گفت: همه متولیان و مسئولان کشور باید پیگیر رفع این مشکلات و ناهنجاری‌ها باشند و با وضع قانون و مقررات جدید در ارتقای احساس امنیت شهروندان قدم بردارند.
کد خبر: ۳۹۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 18May 2020

همه مسئولان کشور باید پیگیر رفع مشکلات مردم باشندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این استان با وجود شهیدان گرانقدری همچون شهید محراب آیت‌الله «صدوقی» به استان دارالعباده معروف است، اظهار داشت: رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و چهار هزار شهید و ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فتنه و مشکل در کشور بود؛ اما با رشادت‌های کارکنان نیرو‌های مسلح در ایران اسلامی، کشور ما یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیاست و امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس به عنوان ویترین نظام، سازمانی است که مردم برای گرفتن خدمات به آن مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد در راستای حفظ حقوق و پیگیری مطالبات مردم، کوشا بوده و تلاش دارد در گام دوم انقلاب حرکت مضاعف و جدیدی را در این‌خصوص داشته باشد.

سردار رضایی جرایمی همچون سرقت، قاچاق مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی را از دغدغه‌های مردم بیان و خاطرنشان کرد: همه متولیان و مسئولان کشور باید پیگیر رفع این مشکلات و ناهنجاری‌ها باشند و با وضع قانون و مقررات جدید در ارتقای احساس امنیت شهروندان قدم بردارند.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی با بیان اینکه هزینه‌های جرم در کشور بازدارنده نیست، گفت: پایین بودن هزینه جرم باعث افزایش جرایم شده و مجرمان آسایش مردم را هدف قرار داده‎اند، پس لازم است هزینه‌های جرم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه پلیس خادم مردم بوده و به صورت شبانه‌روزی امنیت آن‌ها را برقرار کرده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در قبال اراذل و اوباش، افراد عربده‌کش و کسانی که آسایش مردم را به هم می‌زنند، بی تفاوت نیست و با آن‌ها با اقتدار برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن قدردانی از دستگاه قضا در حمایت از ناجا افزود: باید مواد قانونی در خصوص برخورد با افرادی که باعث سلب امنیت عمومی جامعه می‌شوند، ارتقاء یابد و مجازات این افراد پس از دستگیری نیز جدی باشد.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس انعکاس‌دهنده مطالبات مردم به دیگر سازمان‌هاست، خاطرنشان کرد: این حق یک فرد انقلابی است که در گام دوم انقلاب، خواستار بازنگری در قوانین در خصوص برخورد با مجرمان باشد؛ چراکه قانون باید اثر بازدارندگی داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار «میرحیدری» در مدت تصدی در این جایگاه، سردار «بهدانی‌فرد» را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان یزد معرفی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها