قدردانی ویژه اوقاف از جهادگران عرصه سلامت

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از قدردانی ویژه این سازمان از جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت در قالب طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» خبر داد و به تشریح اجرای این طرح در سال جاری پرداخت‌‌.
کد خبر: ۳۹۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 18May 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، هر ساله طرح‌های مختلفی در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات مختلف، توسط این سازمان اجرا می‌شود.

دو فعالیت از طرح‌های ملی هرساله این سازمان، طرح «زائران حرم رضوی و زایرین حسینی» است که با اجرای آن انتظار تعداد زیادی از عاشقان و مشتاقان اهل‌بیت (ع) برای مشرف‌شدن به زیارت پایان می‌یابد.

رضا معممی‌مقدم؛ مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در همین زمینه با اشاره به اینکه این طرح در سال 99 یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد، گفت: سازمان اوقاف امسال قصد دارد در قالب طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» از جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کند.

وی با بیان اینکه در اکثر نیات واقفان خیراندیش در خصوص اعزام زائران به مشهد یا عتبات عالیات، زیارت زائران اولی قید نشده و فقط کمک به زائران مدنظر واقفان قرار گرفته است، تصریح کرد: امسال مسافران طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» از بین تلاشگران کادر درمانی کشور، خانواده شهدای سلامت، مبلغین کمک‌کننده در تدفین و تکفین و جانباختگان کرونایی عضو هیات امنا بقاع ‌متبرکه خواهند بود.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف تاریخ سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات را پس از گذار از دوران کرونا عنوان کرد و گفت: در نامه‌ای که برای وزیر بهداشت ارسال شده است، تأکید شده تا افرادی برای طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» معرفی شوند که توفیق تشرف کمتری به مشهد مقدس یا عتبات عالیات را داشته‌اند.

معممی‌مقدم درباره تعداد مسافران، طرح «زائران حرم رضوی و حسینی» در سال جاری، افزود: برای امسال چهار گروه 313 نفره را در نظر گرفته‌ایم که سه گروه به مشهد مقدس و یک گروه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته در طرح «زائران رضوی و حسینی» 723 زائر در دو نوبت به مشهد مقدس و 400 زائر نیز به عتبات عالیات اعزام شدند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار