منابع صهیونیستی:

امارات یک هواپیمای لوکس برای انتقال اسرائیلی‌های سرگردان در مغرب فرستاد

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امارات دو هفته پیش یک هواپیمای لوکس را برای انتقال اسرائیلی‌های سرگردان در کشور مغرب به سرزمین‌های اشغالی به مغرب فرستاده است.
کد خبر: ۳۹۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ - 18May 2020

امارات یک هواپیمای لوکس برای انتقال اسرائیلی‌های سرگردان در مغرب فرستادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که امارات هفته گذشته یک هواپیما به مغرب فرستاد تا صهیونیست‌هایی را که به دلیل بسته شدن مرز‌های هوایی مغرب در بحبوحه شیوع کرونا از نیمه‌های مارس گذشته در این کشور سرگردان هستند به سرزمین‌های اشغالی منتقل کند.

پایگاه خبری «الایام ۲۴» مغرب به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امارات یک هواپیمای لوکس متعلق به یکی از شاهزاده‌ها را برای نجات صهیونیست‌های سرگردان در مغرب فرستاده است.

این کانال اعلام کرد که دو هفته پیش مقامات رژیم اشغالگر به طور مخفیانه با امارات تماس گرفتند تا با توجه به روابط خوبی که با مغرب دارد برای بازگرداندن گروهی از صهیونیست‌های سرگردان در مغرب کمک بگیرند؛ امارات هم با پاسخ به درخواست اسرائیل موافقت کرد و یک هواپیمای لوکس متعلق به یکی از شاهزاده‌ها در امارات عربی متحده را به مغرب فرستاد، هواپیمایی که در داخل آن پوشش آبکاری طلا و صندلی‌های مجلل به کار گرفته شده بود.

کانال ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی افزود: «امارات تلاش داشت این قضیه محرمانه باقی بماند، اما یکی از سرنشینان هواپیما آن را به بیرون درز داد. امارات از اسرائیلی‌ها خواسته بود تا از این هواپیما فیلمبرداری نشود، اما دو هفته پس از انتقال اسرائیلی‌های سرگردان در مغرب عکس‌هایی از آن به بیرون درز کرد که گفته می‌شود توسط یکی از سرنشینان هواپیما گرفته و منتشر شده که با خشم شدید مقامات امارات همراه شد».

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی هم به طور محرمانه از امارات به دلیل کمک به انتقال صهیونیست‌های سرگردان در مغرب قدردانی کرده است.

امارات طی یک سال اخیر گام‌های متعددی در مسیر نزدیکی و سازش با رژیم صهیونیستی برداشته است.

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی نیز به تازگی اعلام کرد که اسرائیل و امارات بر سر افتتاح سفارت این رژیم در دبی در ماه اکتبر آینده به توافق رسیده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها