مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها باید سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان‌های روز دنیا ترجمه و منتشر کنند

سردار یوسفی گفت: رسانه‌های متعهد ما نباید فقط به انتشار فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسنده کنند بلکه باید لایه‌های زیرین و راهبردی سخنان حضرت امام خامنه‌ای را به زبان‌های روز دنیا ترجمه و منتشر کنند تا دولت‌ها و ملت‌های جهان و به خصوص جهان اسلام از این راهبرد‌های کلیدی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۳۹۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ - 18May 2020

رسانه ها باید سخنان راهبردی ولی امر مسلمین را به زبان های روز دنیا ترجمه و منتشر کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان به تحلیل فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در نشست تصویری اخیرشان با مجموعه‌ای از جوانان دانشجو و تشکل‌های دانشگاهی، موارد ارزشمندی را مطرح کرده و توصیه‌هایی کاربردی، در موضوعات مختلف به جوانان ایراد فرمودند.

وی افزود: در این نشست، رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مواردی همچون دولتِ جوان و انقلابی اشاره داشتند که جای تحلیل عمیق و بررسی موشکافانه دارد. رسانه های متعهد ما نباید فقط به انتشار فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسنده کنند بلکه باید لایه های زیرین و راهبردی سخنان وحضرت امام خامنه ای به زبان های روز دنیا ترجمه و منتشر کنند تا دولت ها و ملت های جهان و به خصوص جهان اسلام از این راهبردهای کلیدی بهره مند شوند.

سردار یوسفی گفت: به عنوان کسی که در مراکز علمی و دانشگاهی تدریس می کنم و ارتباط نزدیکی با نسل جوان و دانشجو دارم به ضرورت تحلیل نکات کلیدی رهبرمعظم انقلاب اسلامی تاکید دارم و شک ندارم که خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان با رویکردی که در پیش دارد این ضرورت ها را تبیین و منتشر خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: کلید واژه جوان انقلابی که همیشه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تکرار می شود مصداق واقعی و قابل لمس نسل جوان دوران دفاع مقدس است. شما اگر فیلم و عکس های زمان جنگ را بنگرید به حضور جوانان عزیز و پرشور انقلابی در تمامی صحنه ها پی می برید.

این مقام مسئول افزود: حضور جوانان انقلابی و وجود فرماندهان جوان و جسور انقلابی در راس تصمیم گیری های کلان زمان جنگ مثل آقا محسن و یا شهید «حسن باقری» و بسیاری چهره های دیگر باعث شد که روح نترس و خلاقانه و پرشوری در جبهه ها حاکم شود و نتیجه همان شود که همه دنیا دیدند.

سردار یوسفی ادامه داد: امروز هم شرایط مملکت و بحران های اخیر می طلبد که از فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس در خیلی از سنگرها الهام بگیریم و رویکردمان را در همه زمینه ها و به خصوص حوزه دفاع مقدس به جوانان خلاق و انقلابی بسپاریم و این نکته در حوزه علوم انسانی همان تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» است. جهش تولید فقط مختص به اقتصاد و صنعت نیست بلکه جهش در زمینه تراوش خلاقیت ها و نوآوری ها و عملکردهای انسانی هم مصداق محقق شدن شعار سال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان به حضور کارکنان جوان و انقلابی در سطح مدیریتی اداره کل و مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان هم اشاره کرد و گفت: باید تدبیر لازم صورت بگیرد و در سایه و حمایت یک پیشکسوت ارزنده که گنج تجربه است بتوانیم چند جوان انقلابی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را پرورش دهیم تا این ها بتوانند سکان هدایت و انتشار انقلاب اسلامی ایران را به دنیا بر عهده بگیرند و در نهایت آن را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) برسانند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار