«آوای کتابخانه» را در شبکه‌های اجتماعی بشنوید

«آوای کتابخانه» عنوان ویژه‌برنامه رادیویی کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به تازگی کار تولید و ضبط آن آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ - 19May 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «آوای کتابخانه» عنوان ویژه برنامه رادیویی کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به تازگی کار تولید و ضبط آن آغاز شده است.

این برنامه به سفارش کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وابسته به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه صوتی 15 تا 10 دقیقه ای با همکاری تعدادی از برنامه سازان رادیو و فعالان حوزه کتاب ساخته و در کانال ها و شبکه های اجتماعی این مجموعه و دیگر شبکه های اجتماعی برای استفاده علاقه‌مندان به حوزه مطالعه و کتاب منتشر می شود.

براساس این گزارش، اولین ویژه برنامه رادیویی «آوای کتابخانه» هفته گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه کتاب دوستان و کتابخوان ها مواجه شد.

این ویژه برنامه تلاش دارد تا در بخش ها و قالب های گوناگون به معرفی تازه ترین کتاب ها و محصولات فرهنگی منتشر شده در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بپردازد.

همچنین معرفی برنامه‌های کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گفت‌و‌گو با ناشران، اعضای کتابخانه و علاقه‌مندان به این حوزه از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه رادیویی است.

این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری «علی البرزی» گویندگی «زهرا صوفی» و نویسندگی «کبری جعفری» ساخته و در اختیار علاقه‌مندان در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها