مسئول عقیدتی - سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت الگوپذیری از قرآن و شهدا در کار و زندگی

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» بر ضرورت الگوپذیری از قرآن و شهدا در کار و زندگی جامعه امروزی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۹۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 20May 2020

حجت‌الاسلامضرورت الگوپذیری از قرآن و شهدا در کار و زندگی «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی - سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، بر ضرورت الگوپذیری از قرآن و شهدا در کار و زندگی تأکید کرد و اظهار داشت: رسیدن به اهداف تعالی‌بخش الهی و معنوی در سایه قرآن و توجه به دستورات دینی محقق می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه تفسیر سوره حجرات در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر و کاربردی از آداب اخلاقی در زندگی شخصی و کاری است.

مسئول عقیدتی - سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب شهید «آیت صدیقی‌نژاد» است.

جهانبخشی عنوان کرد: هدف از این مسابقه کتابخوانی، الگوپذیری و آشنایی بیشتر با شهدا در بین کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان داشت: ختم روزانه یک جزء قرآن هدیه به روح شهدا از دیگر برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار