مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل عنوان کرد؛

سوم خرداد، حُسن شروع برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: تقارن سوم خرداد با آغاز برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حُسن شروعی برای این برنامه‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 20May 2020

سوم خرداد، حسن شروع برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس محسوب می‌شود و باید این حماسه ارزشمند را مانند اعیاد ملی و مذهبی گرامی بداریم.

واحد افزود: موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، موجی از شور و شعف و امیدواری را در دل رزمندگان و عموم مردم ایجاد کرد و به خاطر ابعاد وسیع سیاسی و نظامی این عملیات، سوم خرداد در تاریخ ایران اسلامی به روز غرور و خود باوری تبدیل شد.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: تقارن زیبای سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با آغاز برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، حُسن شروعی برای این برنامه ها محسوب می شود.

این مسئول در پایان سخنان خود از افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل تا هفته دفاع مقدس سخن گفت و از این مرکز به عنوان تابلوی هنری و مستند هشت سال دفاع مقدس و چهل سال عزت و پایداری یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها