مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

دشمن نگران روشنگری‌ها و رهنمودهای امام خامنه‌ای است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: دشمن نگران روشنگری‌ها و رهنمودهای امام خامنه‌ای است و همواره از این مسئله در هراس به سر می‌برد.
کد خبر: ۳۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 20May 2020

دشمن نگران روشنگری ها و رهنمودهای امام خامنه ای عزیز است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در جلسه شورای اداری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، آن را از برکات انقلاب اسلامی و از آثار ماندگار امام راحل دانست و گفت: روز قدس متعلق به تمامی مسلمانان و حتی آزادگان سراسر جهان است و باید به روش‌های مختلف گرامی داشته شود.

این مسئول افزود: اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه به وجود آمده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم روز قدس بدون برگزاری راهپیمایی برگزار خواهد شد، از اهمیت این روز بزرگ نمی‌کاهد.

واحد با اشاره به اینکه سخران روز قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمنان انقلاب و نظام همیشه نگران روشنگری‌ها و رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای بوده و هستند و همواره از این مسئله در هراس به سر می‌برند.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: آرمان قدس برای دولت و ملت ایران آرمانی بزرگ است و آزادی قدس مطالبه شهدا و عموم مردم شریف ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار