مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

طراحی و انتشار بیش از 20 پوستر ویژه به مناسبت سالروز سوم خرداد در خوزستان

هوشنگ نوبخت گفت: با توجه به رویکرد برنامه‌های روز قدس و محدودیت حضور فیزیکی در مناسبت‌های مختلف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت ترویج و انتشار حداکثری محتوای مد نظر برای پاسداشت مناسبت سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان» اقدام به طراحی و انتشار بیش از ۲۰ پوستر ویژه کردیم.
کد خبر: ۳۹۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ - 20May 2020

طراحی و انتشار بیش از 20 پوستر ویژه به مناسبت سالروز سوم خرداد در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از انتشار 20 پوستر طراحی شده ویژه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در استان خبر داد و اظهار داشت: هیچ مانعی نباید جلوی انتشار محتوا و یا انجام برگزاری مناسبت‌های ارزشی و ملی را بگیرد.

وی افزود: با توجه به رویکرد برنامه‌های امسال و محدودیت حضور فیزیکی در مناسبت‌های مختلف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جهت ترویج و انتشار حداکثری محتوای مد نظر برای پاسداشت مناسبت سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان»  اقدام به طراحی و انتشار بیش از 20 پوستر ویژه کردیم.

نوبخت گفت: فایل طراحی های انجام شده که تلفیقی از چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شعار «ما قوی هستیم» و ایثار جامعه پزشکی است را از طریق فضای مجازی در اختیار همه رسانه های خوزستان قرار دادیم تا نسبت به انتشار آن ها اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: سالروز آزاد سازی خرمشهر مناسبتی است که مورد توجه و عنایت همه مردم ایران است و ما خوزستانی ها که مفتخر به میزبانی از همه رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودیم باید در زمینه تولید محتوای غنی به مناسبت این رخداد ارزشی و مهم بتوانیم همه کشور را از لذت این پیروزی بزرگ بهره مند و آن ها را در جشن ملی مردم قهرمان خرمشهر شریک کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها