بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ - 21May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ

روز قدس، یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط رهبر کبیر انقلاب تصمیمی استراتژیک برای احیای تفکر وحدت و یکپارچگی جهانی امت اسلامی است.

تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد. از این رو، دولت‏های اسلامی باید در مقابله با سیاست عادی‏ سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، متحد شده و به پشتیبانی از ملت غیور فلسطین برخیزند و با بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند.

در واقع راهپیمایی روز قدس هرگز نمادین نبوده بلکه «رژه سپاهیان اسلام» در برابر چشمان پر از حیرت و وحشت نظام سلطه است که با نمایش اتحاد و همبستگی، به مقابله با نماد اتم ظلم در عصر تکنولوژی، یعنی اسراییل جنایتکار می‌پردازد.

در سالی که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، با این حال قطعاً ملت غیور وهمیشه در صحنه استان کردستان روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به هر شیوه ممکن، با رعایت تمام توصیه های بهداشتی به ویژه استفاده گسترده از فضای مجازی، صدای حمایت خود را از مبارزه برای آزادی فلسطین و نجات قدس شریف به گوش جهانیان می رسانند و خشم مقدس خود را بر سر غاصبان فلسطین و حامیان جهانخوار آنان فرو خواهند ریخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار